אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת גרדיאן תקים מערכת לניהול תלונות במשרד מבקר המדינה צילום: אלכס קולומויסקי

חברת גרדיאן תקים מערכת לניהול תלונות במשרד מבקר המדינה

המערכת תאפשר ניהול יעיל יותר והנגשה של משרד מבקר המדינה לציבור הרחב. היא אמורה להחליף מספר מערכות; עלות הפרויקט הינה כ-2.5 מילייון שקל

27.06.2013, 11:25 | רפאל קאהאן
חברת גרדיאן מקבוצת מלם מערכות החלה בביצוע פרויקט מנת"ה – הקמתה של מערכת לניהול תלונות ופניות הציבור עבור משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור. המערכת, שתחליף מספר מערכות קיימות ותהווה את אחת ממערכות הליבה של המשרד, עתידה לשרת מספר מאות משתמשים בפריסה ארצית וצפויה להפוך למבצעית במהלך 2014.

קראו עוד בכלכליסט

היקף הפרויקט הינו כ-2.5 מיליון שקל והוא כולל את הקמת המערכת ותחזוקתה.במערכת משולבות תת מערכת לטיפול בתלונות הציבור המותאמת לדרישות נציבות תלונות הציבור ותת מערכת לניהול פניות הציבור למשרד מבקר המדינה.

הפיתוח מבוצע בטכנולוגיית xRM Microsoft Dynamics המשתלבת במערך תשתיות המחשוב במשרד.

אלי מרזל מנכ"ל משרד מבקר המדינה אלי מרזל מנכ"ל משרד מבקר המדינה אלי מרזל מנכ"ל משרד מבקר המדינה

אלי מרזל, מנכ"ל משרד מבקר המדינה מסר כי: "המערכת החדשה תתרום למימוש מדיניות מבקר המדינה להגדלת נגישותו של המשרד לציבור הרחב".

שרון סולומון, מנהל אגף מערכות מידע במשרד מבקר המדינה : "הקמתה של המערכת מבוצעת במסגרת תוכנית רחבה וכוללת של שדרוג מערך המחשוב המשרדי". 

ספי גל עזר מנכ"ל מלם מערכות: " אנו שמחים על בחירתו של משרד המבקר בחברת גארדיאן, זרוע הביצוע בעולם המיקרוסופט של מלם מערכות".

תגיות