אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המתחרות: מתקפת קיץ יפנית

המתחרות: מתקפת קיץ יפנית

סובארו אימפרזה החדשה היא הסנונית הראשונה בגל משפחתיות יפניות שישווקו בישראל בקיץ

01.07.2013, 11:09 | תומר הדר

טויוטה קורולה

טויוטה קורולה נושאת בתואר מחייב: המכונית הנמכרת ביותר בעולם. ב־2013 נמכרו 40 מיליון יחידות.

טויוטה קורולה החדשה, שתוצג בישראל בשבוע הבא, אמורה להיות משודרגת באופן ניכר לעומת הדגם הקיים. על פי טויוטה, הקורולה החדשה תהיה ארוכה מהקורולה הנוכחית בשמונה סנטימטרים, אך הנתון המהותי ביותר מבחינת הרוכשים הוא הארכת בסיס הגלגלים של הקורולה, בעשרה סנטימטרים שלמים, מה שאמור להשפיע באופן ניכר על מרווח הפנים.

לפי טויוטה, תא הנוסעים עבר שדרוג מבחינת איכות החומרים בהשוואה לדגמי הקורולה היוצאים. בשונה ממתחרות רבות בישראל המצוידות בשש כריות, הקורולה החדשה תצויד בשבע כריות. לרוכשים בישראל תוצע הקורולה החדשה עם מנוע בנפח 1.6 ליטרים שישודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שבע מהירויות.

 

 

טויוטה קורולה החדשה. מרווח הפנים גדל טויוטה קורולה החדשה. מרווח הפנים גדל טויוטה קורולה החדשה. מרווח הפנים גדל

 

מאזדה 3

מאזדה 3 היא המכונית הנפוצה ביותר בכבישי ישראל, והדור הבא נמצא ממש מעבר לפינה. דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, תשיק בחודשים הקרובים את הדור הבא של ה־3, שאמור להיות שונה מקודמו בכל היבט אפשרי. בשונה ממתיחת הפנים שעברה ה־3 לפני כארבע שנים, הפעם מדובר במכונית המבוססת על פלטפורמה חדשה.

מאזדה 3 החדשה. השלדה משתנה מאזדה 3 החדשה. השלדה משתנה מאזדה 3 החדשה. השלדה משתנה

על פי מאזדה, בסיס הגלגלים של ה־3 החדשה ארוך בשישה סנטימטרים מזה של הדגם הנוכחי. הדור החדש גם רחב בארבעה סנטימטרים מהדגם שנמכר כיום בישראל. היצע המנועים שהוצג עד כה ומיועד לשוק הרכב האמריקאי כולל מנועי בנזין בנפח 1.5 ו־2.0 ליטרים שהספקם נע בין 99 ל־150 כ"ס.

עם זאת, גרסאותיה ה"ישראליות" של מאזדה 3 החדשה יזכו לשדרוג, כך שהספק מנוען בגרסאות הבסיס יהיה גבוה מ־99 כוחות סוס.

תגיות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
כמו שאני מכיר את היבואנים הם יגיעו בסטנדרט נמוך
יוניון מוטורס מנוהלת על ידי גורג חורש, שהוא אלוף העולם בקמצנות. הוא תמיד מביא את המפרט הכי הכי עלוב שקיים,סטנדרט שמתאים לעולם השלישי,שבו הוא גדל והתחנך. כמה שיותר לחסוך במפרט הרכב,ולמכור זאת במחיר נשך.מספרים שהאיש כל כך קמצן שאפילו הוא עצמו נוסע במכוניות ישנות שלא שוות הרב. כי הוא חושב שעדיף לו להרוויח מאשר,לנסוע על רווח. אשר לגיל אגמון האיש תותח,יודע מה הוא עושה. רוב המכוניות ימכרו לחברות ליסינג. המחירים בתוך הקרטל כמובן מתואמים על ידי יו"ר איגוד יבואני הרכב.
דני פ. , צל אביב  |  01.07.13