אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ויסוצקי מתרחבת: תפיץ את מוצרי הטואלטיקה של רקיט בנקיזר

ויסוצקי מתרחבת: תפיץ את מוצרי הטואלטיקה של רקיט בנקיזר

במסגרת ההסכם תקנה ויסוצקי מרקיט בנקיזר את מותגי טיפוח הבית והטואלטיקה קולון, וניש קליה, פיניש, סיליט, ויט ואירוויק, ותפיץ אותם ל־2,000 מכולות ומינימרקטים פרטיים

08.07.2013, 09:19 | אורנה יפת

חברת רקיט בנקיזר נפרדת מהמפיצים הפרטיים ומעבירה לחברת ויסוצקי את ההפצה לנקודות המכירה הפרטיות, כך נודע ל"כלכליסט". במסגרת ההסכם תקנה ויסוצקי מרקיט בנקיזר את מותגי טיפוח הבית והטואלטיקה קולון, וניש קליה, פיניש, סיליט, ויט ואירוויק, ותפיץ אותם ל־2,000 מכולות ומינימרקטים פרטיים.

קראו עוד בכלכליסט

עד כה פעלה רקיט בנקיזר, יבואנית מוצרי הטואלטיקה, בשוק הפרטי באמצעות סיטונאים פרטיים. ברשתות השיווק מופצים מותגי החברה באמצעות חברת אורשר, אך במודל שונה - רקיט בנקיזר מנהלת באופן עצמאי את המכירה, ההזמנות מהרשתות והגבייה, ואילו אורשר מספקת לה שירותי לוגיסטיקה בלבד של אחסון והפצה. המודל בשוק הפרטי יהיה שונה - ויסוצקי תרכוש את המוצרים מרקיט ותבצע בעצמה את המכירה, ההפצה וגביית התשלום מנקודות המכירה.

שלום זיידלר, ויסוצקי. מחזקים את מערך ההפצה שלום זיידלר, ויסוצקי. מחזקים את מערך ההפצה שלום זיידלר, ויסוצקי. מחזקים את מערך ההפצה

על פי ההערכות בשוק, מחזור המכירות של רקיט בנקיזר מגיע לכ־350 מיליון שקל בשנה, והמכולות והמינימרקטים הפרטיים אחראיים לכ־10% ממנו. המשמעות היא כי ויסוצקי תרכוש מהחברה מוצרים בהיקף שנתי של 35 מיליון שקל. עבור ויסוצקי מדובר בחיזוק מערך ההפצה שלה, לאחר שבשנים האחרונות היא מנסה לנכס לעצמה כוח גדול יותר כחברת הפצה. מבחינת רקיט בנקיזר מדובר בשיפור הזמינות בנקודות המכירה הפרטיות ובאיגוד הפעילות בידי גורם אחד במקום בידי כמה גורמים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות