אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כשפונקציונליות פוגשת אנונימיות

כמעט כל המאפיינים בספייס סטאר של מיצובישי מבהירים שהיא לא באה לכאן לשנות הרגלי צריכה

09.07.2013, 08:49 | תומר הדר

ענף הרכב העולמי מציב בפני יבואני הרכב הישראליים דילמות: בעבר מחירי רוב המכוניות הקטנות והמכוניות המשפחתיות היו זהים, אך בשנים האחרונות קמו להן נישות בתוך הקבוצות: כך, מכונית קטנה יכולה להיות מיני, או סופר־מיני, או משהו באמצע, כמו מיצובישי ספייס סטאר, שאמנם ארוכה בכמעט 20 ס"מ מסוזוקי אלטו, אך גם קצרה בכמעט 30 ס"מ מטויוטה יאריס. וכל זה עושה ליבואני הרכב כאב ראש.

הספייס סטאר שלנו צבועה בנקודות, כמו פרת משה רבנו. אופציה בתשלום. אבל מי שלא רוצה שיבחינו יכול להתנחם בעובדה שלספייס סטאר יש מראה כמעט אנונימי. מבפנים היא מכונית שנועדה לשדר פונקציונליות: לוח מחוונים שחור שחלקו התחתון הורחק קדימה כדי לאפשר יותר מקום לרגלי הנוסעים, קונסולה מרכזית שמרכזה מוגמר בפלסטיק נוקשה ומושבים נוחים למדי.

מאחור הספייס סטאר מעט צפופה והנוסעים יושבים מעט נמוך. מקדימה שוכן מנוע בנפח 1.2 ליטרים שמפיק 80 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. המנוע חזק וגם צורך רק ליטר דלק לכל 17 ק"מ, אך פעולתו רועשת מעט. נוחות הנסיעה סבירה מחוץ לעיר, אך בתנאים עירוניים הספייס סטאר מעט קופצנית. בסך הכל, הספייס סטאר מותאמת היטב לדרישות הבסיסיות של הצרכן הישראלי ובעיקר לדרישות ציי ההשכרה והליסינג.

מיצובישי ספייס סטאר מיצובישי ספייס סטאר מיצובישי ספייס סטאר

מיצובישי ספייס סטאר

מנוע: בנזין, נפח 1,193 סמ"ק, הספק מרבי 80 כ"ס, מומנט מרבי 10.8 קג"מ

ביצועים: מהירות מרבית 173 קמ"ש, זינוק מ־0 ל־100 קמ"ש ב־12.8 שניות

צריכת דלק: נתוני יצרן: 23 ק"מ לליטר. נתוני מבחן: 17 ק"מ לליטר

בטיחות: 6 כריות אוויר, טרם נבחנה במבחן ריסוק פומבי

קבוצת זיהום: 2

מחיר: 80 אלף שקל

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה