אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גולף תתחיל למכור בגדי ספורט צילום: צביקה טישלר

בלעדי לכלכליסט

גולף תתחיל למכור בגדי ספורט

קבוצת האופנה גם תייצר מותג פרטי לאחת מרשתות הספורט. במקביל שוקלת הקבוצה להקים רשת ספורט

09.07.2013, 08:27 | נורית קדוש

קבוצת גולף מנסה לשפר את הרווחיות באמצעות כניסה לאופנת הספורט. בשבועות האחרונים נערכת הקבוצה לשיווק קולקציית ספורט ייעודית לנשים ברשת אינטימה שבבעלותה, ובקרוב תימכר גם קולקציית ספורט לגברים ברשת גולף. במקביל תייצר גולף מותג פרטי לאחת מרשתות הספורט. אם כל המהלך יצליח, תבחן הקבוצה הקמה של רשת ספורט ייעודית משלה. לדברי מנכ"לית גולף אילנה קאופמן, "כולם סביבי מתאמנים בחדרי כושר. זו הפכה להיות קטגוריה עצומה שאנחנו חייבים להיות חלק ממנה".

קראו עוד בכלכליסט

מנכ"לית גולף אילנה קאופמן. "קטגוריה שאנחנו חייבים להיות חלק ממנה", צילום: צביקה טישלר מנכ"לית גולף אילנה קאופמן. "קטגוריה שאנחנו חייבים להיות חלק ממנה" | צילום: צביקה טישלר מנכ"לית גולף אילנה קאופמן. "קטגוריה שאנחנו חייבים להיות חלק ממנה", צילום: צביקה טישלר

תחום אופנת הספורט מגלגל, על פי הערכות, חצי מיליארד שקל בשנה. התחום נחשב לכזה שנהנה משיעורי רווחיות גבוהים, משום שהוא מבוסס על מוצרים שנתפסים כבעלי ערך מוסף לצרכן ונמכרים במחירים גבוהים יחסית. כניסת גולף לתחום עשויה לשפר את רווחיות הקבוצה, שרשמה תוצאות כספיות מוצלחות ברבעון הראשון של השנה. הכנסות החברה גדלו ב־13.5% ל־174 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2013, לעומת 153 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד והרווח התפעולי זינק ב־113% ל־19.8 מיליון שקל, לעומת רווח תפעולי של 9.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

מהלך נוסף שנבחן בקבוצה הוא קולקציות אופנה לעולם הרכב. "קיבלנו פנייה מחברת מכוניות להשיק קולקציה משותפת במסגרת מותג הרכב שבבעלותה, ואנחנו שוקלים זאת ברצינות", אומרת קאופמן. "זו הצעה מעניינת, ובעולם יש שיתופי פעולה בין חברות אופנה ליצרני רכב שמניבים מהלכים יוצאי דופן". כדוגמה לדברים מציינת קאופמן את קולקציית השעונים המשותפת ל־IWC ולמרצדס, את מותג האופנה לה קוק ספורטיף שיצר קו עבור משתתפי הטור דה פרנס ואת חברת האופנה mc Gregor שיצרה קולקציה משותפת עם פורמולה 1.

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
מיצובת עיצובת לגיל ה"רך".
מנכ"לית יקרה. גדולתו של מנהל הוא הרגע בו הוא מבין שאיננו יכול לתרום למיצוב ועיצוב פני הרשת. גבירתי . הרשת שלך נראית מוסד גריאטרי, מיושנת בתפיסת עולמה.כל כוח קנייה ,שממוצב בגילאים 25-35 מדיר רגליו מחנויות הרשת . אין שום בשורה ואופנה ברשת. מוכרות עצבניות ןאדישות. בקיצור חווית קניה מבחילה למי שכבר נכנס . כדאי לך ורצוי. לעבור אל מאחורי הבמה ולתת לרוח צעירה לבנות מחדש את מה שבמו ידייך הרסת.
poco , צפון  |  09.07.13
4.
תחום הספורט יכול לגלגל הרבה יותר מ0.5 מיל'
אם מגה ספורט ודומותיה יורידו קצת מחירים. הרבה ממי שקונה ציוד ספורט נוסע גם לחו''ל (יש מתאם גבוה בין מעמד סוציאו אקונומיה לפעילות ספורטיבית). בחו''ל רוב הציוד הוא בין חצי לשליש מחיר (אני ספציפית מתייחס לציוד ריצה וכושר כללי). לכן, בארץ קונים רק כשאין ברירה או שלא מודע לאפשרות של חו''ל (EBAY). אגב , לחניות ספורט בארץ לא יזיק אתר אינטרנט נורמלי עם מחירים שהם לא לפאיירים. תנסו ועם פרסום נכון תראו א תהרווחיות והמחזורים עולים.
סמיילי  |  09.07.13
לכל התגובות