אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הזכייה בווימבלדון תכניס לאנדי מארי עוד 22 מיליון דולר בשנה צילום: איי אף פי

הזכייה בווימבלדון תכניס לאנדי מארי עוד 22 מיליון דולר בשנה

אלוף ווימבלדון הנוכחי מיוצג על ידי סוכנות XIX של סיימון פולר, שאחראית גם על כמה מחוזי הספונסרשיפ המרכזיים של בקהאם. הזכייה בווימבלדון תחזק את המותג

10.07.2013, 18:23 | סוכנויות הידיעות

אנדי מארי יכול להרוויח עד 22 מיליון דולר בשנה מחסויות אישיות, זאת בעקבות ניצחונו בווימבלדון. עם זאת, הוא אינו צפוי ללכת בעקבותיו של דיוויד בקהאם ולחתום על מספר חוזי ספונסרשיפ במקביל.

הניצחון של מארי בשלוש מערכות על נובאק ג'וקוביץ' צפוי להשפיע לטובה על פוטנציאל ההכנסות של השחקן הבריטי מחוזי ספונסרשיפ. להערכת המומחים בתחום, במידה ויבחר בכך הוא יכול אפילו להתחרות בלנוקס לואיס ובדיוויד בקהאם על התואר הספורטאי המרוויח ביותר בבריטניה בכל הזמנים.

אלוף וימבלדון הנוכחי מיוצג על ידי סוכנות XIX של סיימון פולר, שאחראית גם על כמה מחוזי הספונסרשיפ המרכזיים של בקהאם. לקוחות נוספים של הסוכנות כוללים את ויל יאנג, לואיס המילטון ואנני לנוקס. אך להערכת המומחים, מארי שהרוויח 2.3 מיליון דולר עבור הזכייה בווימבלדון (אותם העביר לתרומה לעמותה למלחמה בסרטן), אינו צפוי להיות פעיל כמו בקהאם בכל הקשור למיתוג ולספונסרשיפ. לפיכך, ההערכה היא כי הוא לא ינצל את מלוא פוטנציאל הספונסרשיפ שלו, וקרוב לוודאי שיבחר בקפידה את שותפיו המסחריים.

קראו עוד בכלכליסט

שמארי יוכל להשתמש בניצחונו בווימבלדון כמקפצה לבניית מורשת של תכניות טניס ארוכות טווח בקהילות, ולא לטייל ברחבי העולם לקידום קמפיינים פרסומיים, צילום: איי אף פי שמארי יוכל להשתמש בניצחונו בווימבלדון כמקפצה לבניית מורשת של תכניות טניס ארוכות טווח בקהילות, ולא לטייל ברחבי העולם לקידום קמפיינים פרסומיים | צילום: איי אף פי שמארי יוכל להשתמש בניצחונו בווימבלדון כמקפצה לבניית מורשת של תכניות טניס ארוכות טווח בקהילות, ולא לטייל ברחבי העולם לקידום קמפיינים פרסומיים, צילום: איי אף פי

"כעת שהוא זכה בווימבלדון, מארי יכול לצפות לבונוסים ולחוזי ספונסרשיפ חדשים בשווי של 15 מיליון ליש"ט בשנה", מעריך נייג'ל קורי, מנהל בסוכנות שיווק הספורט BrandRapport. בשלב זה למארי יש חוזים עם יצרנית בגדי הספורט אדידס, יצרנית מחבטי הטניס Head, רויאל בנק אוף סקוטלנד ומותג השעונים השוויצרי ראדו (Rado).

הזדמנות אחת לספונסרים פוטנציאליים היא החלל הפנוי על חולצת הטניס של מארי, שנותרה מיותמת מחסויות כבר 18 חודשים, על אף הצלחתו של השחקן שבאה לידי ביטוי בזכייה במדליית זהב באולימפיאדה ובאליפות היו.אס.אופן ב-2012.

"הוא לא נראה לי כמו מישהו שיחפש כעת למצוא הרבה שותפים מסחריים או ישווק עצמו לפעילות יחצ"נית מוגברת. לפי הערכה שלי, הוא יחתום על מספר מועט של חוזי ספונסרשיפ, אך יעשה יותר במסגרתם", מוסיף אנדי קני, גם הוא מ- BrandRapport. קני מאמין שמארי יוכל להשתמש בניצחונו בווימבלדון כמקפצה לבניית מורשת של תכניות טניס ארוכות טווח בקהילות, ולא לטייל ברחבי העולם לקידום קמפיינים פרסומיים.

גורדון לוט, מנהל ב- Havas Sport and Entertainment מוסיף: "במקרה של אנדי, הוא כבר שולט במשחק, והוא צפוי להיות מועמד מוביל לזכייה בטורנירים מרכזיים רבים בהמשך, שיצרו עבורו הזדמנויות נוספות, כמו קולקציות בגדים ומרצ'נדייז. בשילוב עם העובדה שהוא זוכה לאהדה רבה בקרב הציבור הבריטי, ספונסרים פוטנציאליים רבים עוד יעמדו בתור לדבר איתו".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות