אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תופסים ראש: הכרם תספוג חלק מהתייקרות האלכוהול כדי לנסות לצמוח צילום: בלומברג

תופסים ראש: הכרם תספוג חלק מהתייקרות האלכוהול כדי לנסות לצמוח

יבואנית האלכוהול הכרם פרסמה אתמול מחירון חדש של מותגי אלכוהול לקמעונאים, ובו היא מבקשת לספוג חלק מההתייקרות כדי להגדיל את נתח השוק שלה, זאת כתגובה לרפורמה במיסוי על האלכוהול

11.07.2013, 09:00 | אורנה יפת

יבואנית האלכוהול הכרם מגיבה לרפורמה במיסוי על האלכוהול: אתמול פרסמה היבואנית מחירון חדש של מותגי אלכוהול לקמעונאים, ובו היא מבקשת לספוג חלק מההתייקרות כדי להגדיל את נתח השוק שלה.

אלכוהול. היבואנים מגיבים לשינוי אלכוהול. היבואנים מגיבים לשינוי אלכוהול. היבואנים מגיבים לשינוי

ניתן לחלק את המחירון החדש לארבע קבוצות: הראשונה כוללת 130 מוצרים יוקרתיים, שמחירם ירד בעקבות הרפורמה; השנייה כוללת 20 מוצרים שמחירם עלה באופן מתון (4%–7%) ויוקרו על ידי הכרם באופן מיידי; בקבוצה השלישית 50 מוצרים שמחירם עלה באופן מהותי (20%–60%), שיימכרו על ידי הכרם במחיר ביניים ללא הגבלה עד אוגוסט ולאחר מכן יתייקרו; ובקבוצה הרביעית נכללים עשרה מוצרים שמחירם עלה באופן מהותי, אך נחשבים לפופולריים - למשל וודקה סטולי גולד וסטוליצ'ניה, שיזכו למחיר ביניים עד אוגוסט, אך ניתן יהיה לרכוש אותם בכמות מוגבלת.

לדברי אריאל אפשטיין, מנכ"ל ובעלי הכרם, "נכון שאין לי שליטה במחיר הסופי שקובע הקמעונאי, אך בעלייה הדרגתית אני מאפשר ללקוחות שלי (רשתות השיווק, הברים והמסעדות - א"י) להתרגל ביתר קלות לקפיצה במחיר, וכך קל להם יותר לייקר בהדרגה את המוצר לצרכן. זה מחזק את המותגים שלנו ונותן לללקוחות שלנו סוג של יציבות אל מול התחרות והמחירים הלא הגיוניים בשוק".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות