אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רמי לוי נכנס לשוק הקפה צילם: עמית שעל

רמי לוי נכנס לשוק הקפה

רשת המזון של לוי החלה למכור לאחרונה מכונות אספרסו וקפסולות של המותג קפה קפה

15.07.2013, 09:06 | אורנה יפת
שנה וחצי לאחר ששופרסל ומגה החלו למכור מכונות להכנת קפה ביתי, נכנס רמי לוי לתחום. לאחרונה החל לוי למכור ברשת שלו מכונות אספרסו וקפסולות של מותג קפה קפה. לוי חבר לבעלי הרשת רונן נימני, שמוכר דרכו מכונות קפה תחת שם המותג.

בקרוב יימכרו המכונות גם בבתי הקפה של רשת קפה קפה. בעבר מכרה הרשת את המכונות שלה במגה, אך לאחרונה היא מוכרת לה בעיקר קפסולות.

רמי לוי, צילום: אוראל כהן רמי לוי | צילום: אוראל כהן רמי לוי, צילום: אוראל כהן

שוק מכונות האספרסו בישראל מגלגל כ־100 מיליון שקל בשנה. שופרסל נכנסה לשוק בתחילת 2012, כאשר השיקה את מיזם האספרסו שלה בהשקעה של 10 מיליון שקל. כמה חודשים לאחר מכן, נכנסה גם מגה לשוק. עד כה פעילות מכונות הקפה של שתי הרשתות לא הצליחה לרשום הישגים משמעותיים.

רמי לוי תיכנן להיכנס לשוק הקפה כבר לפני שנה, אך התמהמה בביצוע המהלך. בעבר תיכנן לוי למכור את המכונות שלו תחת שם הרשת שלו, אך כעת כאמור החליט לשנות את תוכניתו המקורית.

בתוך כך, בחודשים האחרונים השיקה שטראוס־עלית קפסולות תואמות נספרסו שכבר נמכרות ברשתות השיווק השונות. רשת בתי הקפה אילן'ס השיקה גם היא קפסולות תואמות נספרסו הנמכרות ברשת סופר פארם.

רמי לוי אישר את פרטי הידיעה ומסר כי בשבועות האחרונים נמכרו ברשת כבר כמה מאות מכונות קפה.

תגיות