אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סדנת היזע של נעלי היוקרה תשווק מותג עצמאי באירופה צילום: בלומברג

סדנת היזע של נעלי היוקרה תשווק מותג עצמאי באירופה

חברת סטלה אינטרנשיונל מטייוואן, יצרנית הנעליים של פראדה, ז'יבאנשי וטימברלנד, שואפת למכור יוקרה במחירים נוחים

16.07.2013, 10:07 | בלומברג

קבוצת סטלה אינטרנשיונל, יצרנית הנעליים של מותגי היוקרה האירופיים, רוצה לנסות את כוחה כמותג עצמאי ותתחרה על כיסם של צרכני היוקרה, אך בדרגת מחירים נמוכה יותר.

החברה, שבסיסה בטייוואן, מתכננת לפתוח עוד שתי חנויות בפריז ולהתרחב גם במדינות אחרות באירופה – כך לפי סטיבן צ'י, סמנכ"ל הכספים הראשי, שאמר את הדברים לבלומברג. החברה כבר מפעילה חנות אחת בפריז.

בבירת האופנה העולמית, המותג סטלה ייאלץ להתמודד עם פראדה ולואי ויטון, שני מותגי יוקרה שנעליהם למעשה נתפרות במפעליו. 

החנות הראשונה של סטלה בפריז, צילום: בלומברג החנות הראשונה של סטלה בפריז | צילום: בלומברג החנות הראשונה של סטלה בפריז, צילום: בלומברג

וכך, בעוד מותגים מערביים נוהרים לשוק הסיני כדי ליהנות מהביקושים הגדלים למותגי יוקרה, סטלה, שמפעילה 400 סניפים בסין, מבקשת להתרחב בשוק המערבי. "אנחנו רוצים להקים פלטפורמה גלובלית ולהציע יוקרה במחירים נוחים לנשים סביב העולם", אמר צ'י. "אנחנו לא פראדה, ז'יבאנשי או מיו מיו", הוסיף. "אנחנו פשוט רוצים להיות המותג הטוב ביותר שאפשר במונחים של איכות ומחיר".

מלבד מותגי־העל, סטלה מייצרת נעלי נוחות ופנאי עבור חברות כמו קלארקס, אקו, רוקפורט וטימברלנד, כאשר הייצור עבור חברות אחרות מהווה כ־92% מכלל הפעילות שלה. ב־2012 הסתכמו הכנסותיה ב־1.55 מיליארד דולר, ו־7.7% מכלל ההכנסות היו מפעילות קמעונאית. בתוך חמש שנים צופה סטלה כי הכנסותיה מקמעונאות יגיעו לנתח של 20%. "הפריזאים ביקורתיים מאוד לגבי איכות ומחיר", סיכם צ'י. "אם נצליח בפריז, יהיה לנו קל בכל מקום".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות