אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
צריך לדעת רק שני כללים לנטוורקינג מוצלח צילום: shutterstock

צריך לדעת רק שני כללים לנטוורקינג מוצלח

מחקרים הוכיחו כי ההזדמנות העסקית הבאה תנבע ככל הנראה מקשר רחוק ברשת הקשרים שלכם ולא מחבר או עמית קרוב. קבלו שני כללים פשוטים ליצירה ותיחזוק קשרים מקצועיים

16.07.2013, 15:41 | סוכנויות הידיעות
החשיבות של קשרים מקצועיים גדולה וידועה. היא מתייחסת כמובן לקשרים בעבודה הנוכחית שלכם אך מתפשטת מעבר לקירות המשרד. למעשה, נטוורקינג נחשב כאחד הכללים הלא כתובים החשובים ביותר להצלחה בעסקים, עד כדי כך שמחקרים הוכיחו כי ההזדמנות העסקית הבאה (ולעיתים גם העבודה הבאה) קרוב לוודאי שינבעו מקשר רחוק ברשת שלכם ולא מחבר או עמית.

קראו עוד בכלכליסט

מבחינה זו ניתן לומר כי קשרים עסקיים דומים במידה מסוימת להשקעה טובה. הקשרים הטובים מעניקים תשואה גבוהה על ההשקעה, אף שלא באופן מיידי, ולעיתים גם לא מהמקורות שמצפים.

הכירו אדם חדש בתחומכם בכל שבוע, צילום: shutterstock הכירו אדם חדש בתחומכם בכל שבוע | צילום: shutterstock הכירו אדם חדש בתחומכם בכל שבוע, צילום: shutterstock

באתר ביזנס אינסיידר פרסמו שני חוקים פשוטים לנטוורקינג מוצלח:

1. נסו לפגוש בכל חודש לפחות אדם חדש אחד בתחום ההתעניינות שלכם, או שתעמיקו בצורה משמעותית מערכת יחסים קיימת.

2. בכל שבוע עשו משהו נחמד עבור מישהו ברשת הקשרים שלכם.

החוק השני אינו חייב להיות טובה בסדר גודל של מציאת עבודה למישהו, אלא מספיק לחבר בין שני אנשים שלדעתכם ההיכרות ביניהם תועיל לשניהם, לשתף מידע או מחקר שעשוי לעזור למישהו אחר או לפרסם המלצה בלינקדאין עבור חבר לעבודה.

הכללים הללו קרוב לוודאי שלא יעזרו לכם למצוא עבודה חדשה או ישיגו לכם עסקה טובה בשבוע הבא. אך לאורך זמן שני הכללים הפשוטים האלה יפעלו כמו זרעים קטנים ששותלים, וכל פעולה קטנה שתעשו במסגרתם עשויה לספק לכם תוצאות טובות. בזמן הקרוב, הם יעניקו לכם כמות לא מבוטלת של הנאה.

תגיות