אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אירוקה חוזרת לשווק משקפי ראייה ופותחת חזית מול סופר־פארם צילום: אלון אשכנזי

אירוקה חוזרת לשווק משקפי ראייה ופותחת חזית מול סופר־פארם

ל"כלכליסט" נודע כי מייקל וולף, בעלי אירוקה, הכניס לרשת מכונות לשכפול עדשות ראייה, שיאפשרו ללקוחות לשכפל משקפי ראייה קיימים או להזמין משקפיים חדשים, לפי מרשם קיים

17.07.2013, 08:38 | נורית קדוש
חמש שנים אחרי שהחליט לצאת מתחום האופטיקה ולהתמקד במכירת משקפי שמש בלבד, מחזיר מייקל וולף, בעלי אירוקה, את משקפי הראייה לרשת. ל"כלכליסט" נודע כי וולף הכניס לרשת מכונות לשכפול עדשות ראייה, שיאפשרו ללקוחות לשכפל משקפי ראייה קיימים או להזמין משקפיים חדשים, לפי מרשם קיים.

המכונות יאפשרו לוולף להתחרות בסופר־פארם, שהציבה גם מכונות לשכפול עדשות בחלק מסניפיה. אלא שבניגוד לסופר־פארם, שמחזיקה גם באופטומטריסטים שמבצעים בדיקות ראייה עבור לקוחות, אין בכוונת וולף להעניק באירוקה שירות דומה. בנוסף, באירוקה יודעים בשלב זה לתת מענה לעדשות ראייה סטנדרטיות בלבד, בעוד בסופר־פארם ניתן לשכפל גם עדשות מיוחדות כמו צילינדר או מולטיפוקל.

מייקל וולף, הבעלים של אירוקה, צילום: עטא עוויסאת מייקל וולף, הבעלים של אירוקה | צילום: עטא עוויסאת מייקל וולף, הבעלים של אירוקה, צילום: עטא עוויסאת

וולף צפוי לאתגר את סופר־פארם בגזרת המחיר, שכן מחיר מסגרת עם עדשות ראייה באירוקה יעמוד על 179 שקל, לעומת 199 שקל בסופר־פארם. המחיר כולל מסגרת צבעונית בשילוב עדשות בעלות ציפוי נגד שריטות ונגד קרינת UV.

"אני עדיין מאמין שאין מקום לאופטומטריסטים באירוקה, אבל זיהיתי הזדמנות לתת ללקוחות שירות משלים באמצעות מכונות השכפול ומותג המסגרות "ג'לו" שאיתרתי בלוס אנג'לס", אמר וולף ל"כלכליסט". "זו הסיבה שבחרתי לחזור לתחום שממנו יצאתי בעבר".

לדברי יניב שגב, מנהל פיתוח האופטיקה בסופר־פארם, "אנו הרשת היחידה כרגע שמעניקה גם שירותי בדיקות ראייה וגם שכפול משקפיים".

תגיות