אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשמית: אמיר גיא יחליף את מודי כידון כיו"ר איגוד חברות הפרסום צילום: אוראל כהן

רשמית: אמיר גיא יחליף את מודי כידון כיו"ר איגוד חברות הפרסום

מנכ"ל משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, נבחר לשמש בתפקיד בשנתיים הקרובות. גיא: אין זה סוד שהשיחות והכותרות שנקשרו בענף בשנים האחרונות סבבו סביב היבטים מסחריים, מדיה, שיטות תגמול ואקזיטים - הפוקוס של האיגוד יהיה לשנות את זה"

18.07.2013, 19:29 | אורנה יפת

אמיר גיא, מנכ"ל משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, נבחר לשמש כיו"ר איגוד חברות הפרסום ויכהן בתפקיד בשנתיים הקרובות. גיא יחליף את היו"ר היוצא, מודי כידון מבעלי גיתם BBDO, ששימש בתפקיד בארבע השנים האחרונות. כידון שימש בתפקיד קדנציה כפולה.

במקביל, נבחרו להנהלת האיגוד החדשה ניב חורש, נבו כרמי, גיל סמסונוב, דודי שמעוני, יורם דמבינסקי, ירון מרחב, אדם אבנון, טל בריקמן, ואון גולדשטיין. ממשרדי הדיגיטל נבחר אופיר כהן ממקאן דיגיטל ולועדת הביקורת מונה גדעון בריקמן.

אמיר גיא , צילום: אוראל כהן אמיר גיא | צילום: אוראל כהן אמיר גיא , צילום: אוראל כהן

גיא הצהיר כי בכוונתו לשנות את התדמית של ענף הפרסום. "אין זה סוד שהשיחות והכותרות שנקשרו בענף הפרסום בשנים האחרונות סבבו סביב היבטים מסחריים, מדיה, שיטות תגמול ואקזיטים", אמר גיא. "בתוך כל זה העבודה הקריאטיבית הטובה שעושים משרדים רבים בכל ערוצי הפרסום, מסורתיים וחדשניים כאחד, נדחקה לשוליים. זה רע מאד לענף. הפוקוס של האיגוד יהיה לשנות את זה". לדבריו, "העבודה היצירתית הזאת בשירות הלקוח היא הפוקוס האמיתי של משרדי הפרסום, של אנשי הקריאייטיב, הדיגיטל והניהול".

גיא התמודד לבד על התפקיד לאחר שיורם באומן, יו"ר קבוצת פובליסיס ישראל, ששקל בתחילה להתמודד בעקבות לחצים שהופעלו עליו כדי שיתמודד, החליט שלא להגיש מועמדות, כאשר נודע שגיא החליט להגיש מועמדותו.

תגיות