אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשתות הדיור המוגן נלחמות על אלכס אנסקי צילום: שאול גולן

רשתות הדיור המוגן נלחמות על אלכס אנסקי

רשת "מגדלי הים התיכון" תובעת מיליון שקל מהמתחרה "בית בכפר" על שימוש בקמפיין באלכס אנסקי, לאחר שכבר כיכב אשתקד בקמפיינים שלה

21.07.2013, 14:31 | יצחק דנון

קרב על אלכס אנסקי: רשת "מגדלי הים התיכון" המפעילה בתי דיור מוגן, מאשימה את מתחרתה רשת "בית בכפר" בעשיית שימוש בפרסומיה באלמנט המרכזי של תשדירי מגדלי הים התיכון - קולו ודמותו של אלכס אנסקי. היא תובעת מבית בכפר מיליון שקל.

רשת מגדלי הים התיכון טוענת בתביעה שהגשיה לביהמ"ש המחוזי בלוד, כי במהלך 2012 היא יצאה במסע פרסום נרחב במסגרתו הופקו בעבורה ארבעה קמפיינים אשר עלו לאוויר בין היתר בתחנות רדיו שונות.

לדברי, מגדלי הים התיכון, לצורך מסע הפרסום השתמשה בשירותיו של אלכס אנסקי כקריין בתשדירים. מגדלי הים התיכון מדגישה כי הבחירה באנסקי לא מקרית מאחר ואנסקי "ומגדלי הים התיכון מקרינים זה על זו מתדמיתם הטובה האיכותית והיוקרתית ובכך מחזקים את המותג 'מגדלי הים התיכון". בנוסף, נטען כי אנסקי הפך לקול המזוהה עם רשת מגדלי הים התיכון.

מגדלי הים התיכון בבת ים, צילום: שאול גולן מגדלי הים התיכון בבת ים | צילום: שאול גולן מגדלי הים התיכון בבת ים, צילום: שאול גולן

עוד מציינת מגדלי הים התיכון כי הוצאות פרסומיה הנושאים את קולו של אנסקי הסתכמו ב-1.8 מיליון שקל.

מגדלי הים התיכון טוענת כי במהלך אפריל השנה היא תיכננה לצאת בקמפיין נוסף תוך שימוש בשירותיו של אנסקי. ואולם נטען, בעוד היא ואנסקי היו בעיצומה של עבודה על המשך מסע הפרסום, החלה בית בכפר לפרסם את שירותיה באמצעות לא אחר מאשר אלכס אנסקי והגדילה לעשות בכך שהשתמשה לא רק בקולו של אנסקי כי אם גם בדמותו במסגרת פרסומים בעיתונות.

במסגרת פרסומיה של בית בכפר עלה לאוויר הקמפיין "תשלום אחד ודי" במספר הזדמנויות בעיתונות וברדיו וכך במסע פרסום הנמשך זה מספר חודשים עושה בית בכפר שימוש בקולו ובדמותו של אנסקי המזוהה עם מגדלי הים התיכון.

לדברי מגדלי הים התיכון פרסומי בית בכפר גרמו לאובדן כל השקעתה בפרסומיה ופגעו ביכולתה העתידית להוסיף ולהיבנות מאותם פרסומים.

"בית בכפר" בגדרה (ארכיון), צילום: שאול גולן "בית בכפר" בגדרה (ארכיון) | צילום: שאול גולן "בית בכפר" בגדרה (ארכיון), צילום: שאול גולן

לטענת מגדלי הים התיכון, סמיכות הזמנים בין מועדי הקמפיינים שלה לזה של בית בכפר לא משאירה מקום לספק כי בית בכפר שמה לה למטרה להטעות את ציבור הצרכנים ולנסות להידמות למגדלי הים התיכון באמצעות שימוש במותג בו השתמשה מגדלי הים התיכון בפרסומיה.

מגדלי הים התיכון מבקשת מביהמ"ש לחייב את בית בכפר לפצותה על נזקיה ולצרכי אגרה מעמידה מגדלי הים התיכון את תביעתה כאמור ע"ס מיליון שקל. לדבריה, אם לא יופסקו פרסומי בית בכפר המעתיקים את השימוש שעשתה בדמותו של אנסקי יוסיף להיגרם לה נזק ששוויו לא ניתן להערכה, ולכן מתבקש ביהמ"ש להורות לבית בכפר לחדול מעשיית שימוש בדמותו של אנסקי בפרסומיה.

בא כוח בית בכפר עו"ד ערן סורוקר מסר בתגובה, כי על פניו נראה כי התביעה הוגשה במטרה להקטין נזקים מבחינת מגדלי הים התיכון זאת נוכח התביעה שהגישה נגדה בית בכפר לפני כשנתיים בטענה לשימוש פסול בצירוף המילים "בית בכפר". לדבריו כאשר תתקבל התביעה ניתן יהיה להגיב עליה בהתאם.

תגיות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
מלכר'ים ועמותות למען עושק הזקנים בחסות המחוקקים
בו נראה מה ולמה רבים ומתקוטטים המלאכים אוהבי הבריות בשתי המלינות ובאחרות שכמותן.על גביית סכומי עתק(נשך) כבטחונות וסכומים חודשיים דמיוניים.וזאת כביכול כדי לספק קורת גג מוגנת לאנשים שעבדו כל חייהם.ולעת זקנתם המדינה שחלבה אותם כל חייהם מגישה אותם על מגש של כסף.לאותם כביכול מלכר'ים ועמותות המפרנסות הרבה מנהלים מטעם ומקורבים מטעם ובני משפחה מטעם הגוזרים מדי חודש קופון שמן ללא פיקוח כלל,על נחיצותם ועל תרומתם לטובת הזקנים שאותם הם מתימרים לשרת.לכן המלחמות על אנסקי שיביא להם עוד פראיירים שיפרנסו הפירמידה.איפה גופים ממשלתיים שיקימו דיור מוגן וסיעודי בפיקוח מלא ...שיקחו מחיי הזקנים את הפירמידות הנ'ל.ולאנסקי היקר טול קורה.
abbass , tel aviv  |  22.07.13
לכל התגובות