אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשת Sky הבריטית בחרה בפתרונות שיפור חוויית הלקוח של נייס צילום: סיון פרג

רשת Sky הבריטית בחרה בפתרונות שיפור חוויית הלקוח של נייס

Sky תשתמש בפתרון המשותף של נייס ו-Siver Lining לאופטימזציית כוח אדם. Sky מקווה לייעל את ניהול הסביבה המורכבת של מוקדי שירות הלקוחות שלה

24.07.2013, 15:52 | רפאל קאהאן
נייס הודיעה היום כי היא נבחרה על ידי רשת Sky הבריטית (BSkyB) על מנת לשפר את חוויית הלקוח ואת היעילות התפעולית. Sky תשתמש בפתרון המשותף של נייס ו- Silver Lining לאופטימיזציית כוח אדם (WFO) לניהול יעיל של מיומנויות כוח האדם, על מנת לייעל את שירות הלקוחות.

קראו עוד בכלכליסט

"Sky מבצעת השקעה משמעותית בטכנולוגיות ניהול כח אדם על מנת להמשיך ולשפר את שירות הלקוחות", אמר אנדי וובסטר, מנהל תכנון קשרי לקוחות ושירות בSky. " אנו סמוכים ובטוחים כי היצע הפתרונות המשולב של נייס ו-Silver Lining יחזק את מעמדנו בשירות ללקוח".

רשת סקיי הבריטית הינה מהמובילות בבריטניה בתחום הטלוויזיה, צילום: רויטרס רשת סקיי הבריטית הינה מהמובילות בבריטניה בתחום הטלוויזיה | צילום: רויטרס רשת סקיי הבריטית הינה מהמובילות בבריטניה בתחום הטלוויזיה, צילום: רויטרס

Sky נמנית בין חברות הבידור והתקשורת המובילות בבריטניה ומנהלת את אחד ממרכזי שירות הלקוחות הגדולים במדינה. הפתרונות יספקו שקיפות מלאה של הפעילות ופערי המיומנויות של יותר מ-7,500 נציגי שירות הבאים במגע עם הלקוחות. באמצעות נתוני הביצועים , Sky תוכל ליצור, לנהל ולקדם תוכניות הדרכה מותאמות , וכן להבטיח כי נציגי השירות מסוגלים לגשת במהירות ובקלות למידע לו הם זקוקים במהלך אינטראקציה עם הלקוח.

"אנו שמחים לשאת תפקיד בסיוע ל-Sky להשיג את יעדיה העסקיים", אמר בני איינהורן, נשיא נייס EMEA וסמנכ"ל השיווק בנייס. "למרות של-Sky מערך מוצרים עשיר ומגוון, הצענו להם פתרון אסטרטגי ואחיד לניהול כח אדם ומיומנויות".

תגיות