אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עכשיו זה רשמי: ענקיות הפרסום אומניקום ופובליסיס ימוזגו צילום: בלומברג

עכשיו זה רשמי: ענקיות הפרסום אומניקום ופובליסיס ימוזגו

המיזוג בין החברות המדורגות במקומות השני והשלישי מבין משרדי הפרסום בעולם, בהתאמה, צפוי ליצור "מגה משרד פרסום" בשווי 35 מיליארד דולר, שיהיה הגדול בעולם

29.07.2013, 09:09 | סוכנויות הידיעות
ענף הפרסום העולמי צפוי להשתנות בקרוב בדרמטיות בעקבות המיזוג שהודיעו עליו אתמול ענקיות הפרסום העולמיות אומניקום ופובליסיס. המיזוג בין החברות המדורגות במקומות השני והשלישי מבין משרדי הפרסום בעולם, בהתאמה, צפוי ליצור "מגה משרד פרסום" בשווי 35 מיליארד דולר, שיהיה הגדול בעולם. העסקה תושלם במהלך הרבעון הראשון של 2014.

מוריס לוי, מנכ"ל פובליסיס מוריס לוי, מנכ"ל פובליסיס מוריס לוי, מנכ"ל פובליסיס

ג'ון וורן, מנכ"ל אומניקום, ומוריס לוי, מנכ"ל פובליסיס, ישמשו ב־30 החודשים הראשונים מנכ"לים משותפים של החברה הממוזגת, שתיקרא פובליסיס אומניקום גרופ. לאחר מכן יישאר וורן לבדו בתפקיד ולוי ימונה ליו"ר. בסיס החברה החדשה יהיה בהולנד, אך שתי החברות ישמרו על המשרדים הראשיים שלהן בניו יורק ובפריס. המיזוג יכניס כמה מהמותגים הידועים בעולם תחת קורת גג אחת, צעד שעלול להוביל לניגוד אינטרסים. כך למשל, פפסיקו היא מהלקוחות הגדולים ביותר של אומניקום, ופובליסיס מטפלת בקוקה־קולה. החברה צפויה למצוא פתרון תאגידי לבעיה, שיאפשר למשרדי הפרסום השונים לעבוד באופן נפרד ועצמאי. לפובליסיס העולמית אחזקה מלאה בקבוצת פובליסיס ישראל, שכוללת את באומן בר ריבנאי, ליאו ברנט, פובליסיס וחברת המדיה זניט. אומניקום מחזיקה בין השאר במניות משרדי הפרסום גיתם BBDO ויהושע TBWA, המחזיקים במשותף בחברת המדיה TMF.  

משרד הפרסום זרמון DDB מייצג בישראל את רשת DDB העולמית, שפועלת גם היא תחת אומניקום.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות