אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשת am:pm תשווק מוצרים באריזות מוקטנות צילום: צביקה טישלר

רשת am:pm תשווק מוצרים באריזות מוקטנות

ברשת מסבירים כי מדובר במהלך המותאם למאפייני הצריכה של הלקוחות. מגון המוצרים המוקטנים יכלול מוצרי מזון, משקאות, טואלטיקה ופארם

31.07.2013, 16:40 | אורנה יפת

רשת המרכולים am:pm בבעלות אלון רבוע כחול של דודי ויסמן, מתחילה לשווק מוצרים באריזות מוקטנות. ברשת מסבירים כי מדובר במהלך המותאם למאפייני הצריכה של הלקוחות.

קראו עוד בכלכליסט

מגון המוצרים המוקטנים יכלול מוצרי מזון, משקאות, טואלטיקה ופארם. לדברי עידו מור, מנכ"ל הרשת, "מדובר במוצרים פונקציונליים לצריכה נבונה. המוצרים יימכרו בכל סניפי הרשת ובהמשך נבחן כניסת מוצרים מקטגוריות נוספות".

סניף am:pm בת"א, צילום: צביקה טישלר סניף am:pm בת"א | צילום: צביקה טישלר סניף am:pm בת"א, צילום: צביקה טישלר

במהלך אוגוסט יימכרו המוצרים במבצעי היכרות. כך לדוגמה ממרח שוקולד נוטלה 180 גר',  מארז 3 יחידות קוקה-קולה (250 מ"ל), דגני בוקר ילדים נסקוויק או סיני מינס יימכרו ב-10 שקלים, קטשופ היינץ 397 גר' ב-6 שקלים ועוד.

המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של כמיליון שקל, שיעלה בשלטי חוצות, בתשדירי רדיו וכן תעשה פעילות קד"מ בנקודות המכירה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
ל-3, אני לא במיוחד אוהב אותם, ולעתים נדירות קונה אצלהם, אבל...
אני חושב שהם מעולם לא ממש התיימרו להיות רשת זולה, או לפחות לא מיצבו את עצמם ככזאת. לדעתי כל זמן שרוב החנויות שלהם פתוחות 24 שעות, על כל ההוצאות תשתית, אחזקה, ועובדים, הם חייבים לפצות איכשהו על השעות המתות, בהן אין כמעט תנועה בחנויות. מעבר לכך הם מתחרים בענף שהוא מה שנקרא "cut throat", - תחרות קשה ביותר, ואין להם (עדיין?) את כח המיקוח של סופר-סל וקואופ, ורמי לוי. כך שגם את הסחורה שלהם יש להניח שהם קונים בתנאים פחות טובים ממתחריהם הגדולים. מכל הסיבות האלה לדעתי הם עושים בחכמה שהם מוותרים מראש לרוץ על טיקט של "זול" (במידה ואכן זה כך בכלל...). היתרון היחסי שלהם מבחינת הצרכן הוא שעות הפתיחה והפריסה שלהם בקרב שכונות מגורים, מרחק הליכה קצרה כמעט בכל מקום בעיר. זו דעתי כשמסתכלים על הרשת מנק' מבט עסקית. מנק' המבט כצרכן שנקלע לסניף שלהם פה ושם (לעתים נדירות אמנם), היא שהם חייבים להשקיע קצת באסתטיקה של החנויות, חלק מהן נראה ממש לא נקי. (ייתכן שהן כן נקיות, אבל הם לא נראות או מרגישות ככאלה).
יניב  |  04.08.13
1.
ממש לא "מוצרים פונקציונליים לצריכה נבונה". פשוט מצאו דרך חדשה להרוויח יותר
שערורייה המחירים שלהם! סל קניות של מוצרים בסיסיים יוצא כפול מרמי לוי!!! הירקות - כפול עד פי 4 הלחם - 150% העוגות - פי 3 בממוצע הרשת הכי גנבת בעולם!!! ועל אותם מוצרים! שום מוצרי פרימיום ועכשין הם מצאו דרך חדשה לנצל את הלקוח. אתה לא יכול להרשות לעצמך לקנות חומוס, בצל ופיתות? תקנה חצי כמות במחיר מופקע
אורן , תל אביב  |  01.08.13