אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
Eyeview מגייסת 8.1 מיליון דולר בהובלת מארקר של שחר ופינקלשטיין

Eyeview מגייסת 8.1 מיליון דולר בהובלת מארקר של שחר ופינקלשטיין

החברה פיתחה טכנולוגיה המאפשרת התאמה אישית של פרסומות באינטרנט ברמת פילוח גבוהה. היא תשתמש בכספי הגיוס על מנת להכפיל את כמות העובדים שלה

31.07.2013, 21:31 | אסף גלעד

קרן ההון סיכון Marker של יובל שחר ואוהד פינקלשטיין ממשיכה להשקיע בסטארט-אפים ישראליים - בפעם החמישית במספר בתוך שלושה חודשים. הפעם, הקרן מובילה סיבוב של 8.1 מיליון דולר בסטארט-אפ הישראלי-אמריקאי Eyeview, יחד עם המשקיעים הקיימים בחברה: הקרנות לייטספיד, ג'מיני ו- Nauta Capital הספרדית.

קראו עוד בכלכליסט

רק אתמול (ג') נודע על השקעה נוספת שלה בחברת Qwilt הישראלית, ובשבוע שעבר פורסמה השקעה נוספת ב- MobileSpaces. שחר ופינקלשטיין משקיעים בעיקר בחברות סטארט-אפ בוגרות יחסית המצויות בסבבי גיוס מאוחרים (B או C).

מתאימים לך את הפרסומות

Eyeview פיתחה טכנולוגיה המסוגלת להמיר פרסומות וידיאו גנריות לפרסומת מותאמת אישית ברשת לפי מיקום, מידע אישי, שעה, מזג אוויר והיסטוריית רכישות. בשנה האחרונה הרחיבה החברה את היכולת שלה להתאים אישית את הסרטונים גם לפי מאפיינים נוספים של המשתמש כמו מיגדר, הסיטוריית החיפוש והיסטוריית התקשורת עם המותגים. בין לקוחותיה לנד-רובר, טויוטה, פרמאונט והרשתות האמריקאיות טארגט ו- Lowe's. החברה גייסה בעבר מעל 11 מיליון דולר.

Eyeview Eyeview Eyeview

דוגמה מעניינת לשימוש בטכנולוגיה היא של הרשת הקמעונאית Lowe's. כך למשל, צופים באטלנטה ובפיטסבורג רואים פרסומת מאותו מקור על גבי האינטרנט. אלא שבסרטון המוקרן לצופה באטלנטה, שם מזג האוויר נאה, מתקבלת פרסומת למתקן גריל לגינה. בפיטסבורג הגשומה, לעומת זאת, מתקבלת פרסומת לתנור במחירי מבצע. פרסומת אחרת יכולה להציג את אותו מוצר, אך להציע הוראות הגעה לסניף מקומי באזורים שונים לחלוטין, בהתאם לאזור שבו נצפית הפרסומת.

סבב הגיוס יאפשר לחברה, המעסיקה כיום 33 עובדים, להכפיל את מספר עובדיה, ולהמשיך בפיתוח המוצר גם לפלטפורמות טלוויזיות חכמות. "החזון הוא מעבר של הצופים לרשתות טלויזיה דיגיטלית, כמו נטפליקס או אפל טי.וי", אומר מנכ"ל החברה, אורן הר-נבו, ל"כלכליסט". "הטכנולוגיה שלנו היא אוטומטית ויכולה לייצר מיליוני סרטים בכמה ערוצים במקביל".

אייויו הוקמה ב-2007, ומנוהלת מניו-יורק על ידי הר-נבו. היא מחזיקה במרכז פיתוח ואופרציה בתל-אביב המנוהל על ידי גל ברנע, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. לדברי הר-נבו, מרכז הפיתוח המעסיק כיום 15 איש צפוי להכפיל את עצמו בשנתיים הקרובות.

תגיות