אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקלה ב-Hot Mobile: לקוחות לא מצליחים לנייד את מספריהם

תקלה ב-Hot Mobile: לקוחות לא מצליחים לנייד את מספריהם

לקוחות שניסו להתנייד לחברה נשארו ללא מספר הסלולרי הקבוע שלהם. נציג שירות אמר כי בחברה לא יעבדו על תיקון התקלה במהלך סוף השבוע

02.08.2013, 14:51 | אופיר דור

תקלת ניודים נרשמה בימים האחרונים בחברת HOT Mobile, וכתוצאה ממנה החברה לא מצליחה לנייד מספרים מחברות סלולר אחרות. ל"כלכליסט" הגיעו דיווחים על לקוחות שנתקעו באמצע תהליך הניוד ונשארו ללא מספר הטלפון הקבוע שלהם אלא רק עם מספר חלופי זמני שקיבלו מהחברה.

קראו עוד בכלכליסט

גל, לקוח עסקי בעל שלושה מכשירים, ניסה לנייד את מספרי הטלפון שלו מפלאפון ל-HOT Mobile אתמול (ה') בבוקר. הניוד נכשל ושניים ממספרי הטלפון העסקיים שלו אינם זמינים מאז. לדבריו, לקוחות המנסים להשיג אותו, שומעים הודעה שהמספר אינו זמין ובטוחים שהעסק שלו פשט את הרגל - מה שגורם לפגיעה ישירה במוניטין החברה. לא ניתן גם לבטל את הניוד ולהחזיר את המספרים לרשת פלאפון בשלב זה.

מתוך הקמפיין הפרסומי של הוט מובייל, צילום: ראובן קפוצ מתוך הקמפיין הפרסומי של הוט מובייל | צילום: ראובן קפוצ'ינסקי מתוך הקמפיין הפרסומי של הוט מובייל, צילום: ראובן קפוצ

בתחילה נמסר לגל על ידי שירות הלקוחות של HOT כי מדובר בתקלה שמקורה בחברת פלאפון, ממנה הוא מתנייד. אולם בהמשך הודו נציגי החברה כי מדובר בתקלה שנמשכת "מספר ימים". בשיחה עם הנציג של HOT ביקש גל לבדוק אם בחברה מתכוונים לעבוד על תיקון התקלה גם במהלך סוף השבוע. התשובה שקיבל מהנציג היתה כי החברה עושה כל מה שביכולתה לפתור את התקלה, אך ב-HOT לא מתכוונים לעבוד על התקלה בשישי-שבת. לפי חוק מחויבות החברות הסלולריות להשלים את תהליך הניוד בתוך חצי שעה.

מ-HOT נמסר כי "לקבוצת לקוחות מצומצמת תהליך הניוד לא הושלם עקב תקלה והשלמת ניודם בטיפול. למניידים כעת הניוד תקין".

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
המתניידים להוט יכולים להאשים רק את עצמם.
נמאס מהבכיינות. הוזילו את מחירי הסלולר למאה שקלים לחודש. זה מחיר סביר והגיוני לשירותי טלפון ורשת. אבל זה לא מספיק לישראלי המצוי שמחפש רק את המחיר הזול ביותר. אז הנה, מבצע של 30 שקלים בחודש לארבעה חודשים ואתם מניידים. מישהו זוכר שהוט מובייל זה איחוד של שתי חברות התקשורת הכי גרועות במשק: הוט ומירס? לא, אף אחד לא זוכר כי יש מבצע ב-30 שקל. תפסיקו להתלונן ותספגו את מחיר טיפשותכם.
ארד , תל אביב  |  03.08.13
4.
מה הקשר בין שירות וHOT
מצחיקה התמימות שלכם. זה הוט, מישהו מאמין שיש שם שירות? במוקד המכירות בד"כ לא עונים. אז ברור שמוקד השירות זו פיקציה. בטח איזו תמונה בלשכת מנכ"ל. אולי זה ניסוי חברתי לראות עד כמה הישראלים מוכנים לספוג. כמה שחשבנו שהם גרועים, לא נותני שירות הם מורידים עוד את הסף, פוגעים בצורה יותר קשה בלקוח עם תשובות יותר מגוחכות ומנסים לראות אם אנחנו נשברים. מתי נבין שעושים מאיתנו צחוק. בנתיים זה לא קרה והצחוק על חשבוננו. לפחות יש להם חוש הומור. מה שגל לא יודע זה ש"גם בשישי שבת הם לא עובדים על התקלה" למעשה גם בימי חול הם לא עובדים.
איתן  |  03.08.13
3.
ארבעה(!!!) ימים השאירו אותי בלי אינטרנט
ולקח לי עוד מעל שבוע ואין ספור שיחות עד שהצלחתי להגיע ל"מנהל" שמוסמך לנתק אותי "רשמית" מהצרה הזאת. אחרי היום השלישי(!!!) בלי אינטרנט, כבר עברתי למתחרים (כאילו שיש מי יודע מה אפשרויות היום, עם שני ספקים בלבד...) והאידיוטים חשבו כנראה שאם הם מורחים אותי עם הניתוק, אני בטח מחכה להם... אני בכלל מטומטם שחיכיתי כל כך הרבה זמן - פשוט האמנתי לשקרים שלהם שזו תקלה "אזורית" חמורה וזה נמצא בטיפול. אחרי יום כבר התחלתי לחשוד (לא יכול להיות שישאירו אזור שלם בלי אינטרנט כל כך הרבה זמן), אחרי יומיים כבר הייתי כמעט בטוח שעובדים עלי וכמו אידיוט חיכיתי בכל זאת עוד יום... החברה עם השרות הגרוע ביותר בארץ - לא מתקרב אליהם יותר, לא אינטרנט, לא טלוויזיה, לא מובייל - שום דבר!!! הכל מתועד אצלי בהקלטות כי חשבתי גם לתבוע אותם - בסוף לא היה לי כוח, לצערי ורק אמרתי ברוך שפטרנו...
בלי שזה מזיז להם בכלל  |  02.08.13
לכל התגובות