אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ניו יורק טיימס מוכר את בוסטון גלוב לג'ון הנרי תמורת 70 מיליון דולר צילום: בלומברג

ניו יורק טיימס מוכר את בוסטון גלוב לג'ון הנרי תמורת 70 מיליון דולר

הנרי הוא בעליה של קבוצת הבייסבול "רד סוקס"; העסקה כוללת גם נכסים נוספים, בהם אתרי אינטרנט, עיתון וחברת דיוור ישיר

03.08.2013, 13:20 | בלומברג

קבוצת ניו יורק טיימס שהעמידה למכירה את העיתון בוסטון גלוב מוקדם יותר השנה, הסכימה למכור אותו לג'ון הנרי - בעליה של קבוצת הבייסבול "רד סוקס" תמורת 70 מיליון דולר בעסקת מזומן.

קראו עוד בכלכליסט

העסקה כוללת גם את אתר האינטרנט של הבוסטון גלוב; את העיתון וורצ'סטר טלגרם אנד גאזט על אתר האינטרנט שלו - Boston.com; נתח של 49% במטרו בוסטון; ואת חברת הדיוור הישיר של הגלוב, גלוב-דיירקט. היא צפויה להיסגר בעוד חודש עד חודשיים, כך הודיע בהצהרה רשמית הניו יורק טיימס.

בוסטון גלוב, צילום: בלומברג בוסטון גלוב | צילום: בלומברג בוסטון גלוב, צילום: בלומברג

הטיימס העמידה את הבוסטון גלוב למכירה בפברואר השנה ושכר את שירותי בנק ההשקעות אוורקור פרטנרס לנהל את המהלך שנועד למקד את הטיימס בפעילות המדיה שהינה מוצר הדגל של החברה.

ההצעות עבור הגלוב היו צפויות להגיע לטווח ה-100 מיליון דולר, אמרו לבלומברג גורמים המקורבים לעניין.

"כתוצאה מההסכם, נוכל לחדד את המיקוד של פעילותנו ואת ההשקעה במותג הניו יורק טיימס ובעבודה העיתונאית שלו", אצר מנכ"ל הטיימס מארק ת'ומפסון בהצהרה שמסר.

הניו יורק טיימס רכש את הבוסטון גלוב לפני 20 שנה תמורת 1.1 מיליארד דולר בעסקה שעיקרה היה במניות. הטיימס מתמודד כעת עם ההאטה בתעשיית המדיה שהביאה לירידה במכירות ובשווי המניות בשוק.

תגיות