אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קרב של הלייף צילום: אוראל כהן

בלעדי לכלכליסט

קרב של הלייף

אחרי 15 שנה מוציא פישמן את טויס אר אס ממועדון לייף סטייל על רקע כניסת אייס שמתחרה בהום סנטר שבבעלותו

05.08.2013, 08:10 | נורית קדוש

אחרי 15 שנות שיתוף פעולה עסקי מוציא אייל פישמן בימים אלו את רשת הצעצועים טויס אר אס ממועדון לייף סטייל שמפעילה סופר־פארם. זאת על רקע החלטת סופר־פארם לצרף למועדון ההטבות את רשת אייס, המתחרה ברשת הום סנטר שבבעלות פישמן.

קראו עוד בכלכליסט

ל"כלכליסט" נודע כי בעקבות הצטרפות כמה רשתות מקבוצת אלקטרה ובראשן אייס, לצד אוטו דיפו, רהיטי דובל'ה ואלקטרה בר, החליט פישמן להפסיק את שיתוף הפעולה עם סופר־פארם באמצעות החברות במועדון. כבר באירוע לייף סטייל השנתי שהתקיים בשבוע שעבר ניתן היה לחוש בירידה בעוצמת הפעילות של טויס אר אס, והיא באה לידי ביטוי במבצע נקודתי ומצומצם ביחס לפעילויות שהיו נהוגות ביום זה לאורך השנים.

אייל פישמן, צילום: אוראל כהן אייל פישמן | צילום: אוראל כהן אייל פישמן, צילום: אוראל כהן

טויס אר אס היתה שותפה במועדון לייף סטייל מיום הקמתו משום ששתי החברות היו בבעלותו של ליאון קופלר. ב־2008 מכר קופלר את אחזקותיו ברשת משחקי הילדים, אך טויס אר אס המשיכה לפעול כשותפה במועדון מאחר ופנתה לקהל יעד דומה המורכב בעיקר ממשפחות עם ילדים.

ניתן להעריך כי בעקבות המהלך יגביר פישמן את עוצמת פעילות הרשת במועדון פאואר קארד שבבעלות קבוצת הרשתות של משפחת פישמן ובהן הום סנטר, תחנות הדלק Ten ועוד.

מועדון הלקוחות של סופר־פארם עבר כמה שינויים בשנים האחרונות. מלבד הטבות ברשת סופר־פארם, מועדון הלקוחות הציע הטבות בטויס אר אס, מקדונלד'ס ואופיס דיפו, שעזבה לפני כשלוש שנים ועברה למועדון 365 של קבוצת המשביר לצרכן. בתגובה למהלך, צירפה סופר־פארם את רשת קרביץ המתחרה למועדון שבבעלותה. במקביל חתרו בסופר־פארם להרחיב את התחומים שבהם ניתנות הטבות ללקוחותיה, והוסיפו מלבד קרביץ גם את הרשתות דלק, איסתא ומועדון הכושר גו אקטיב.

יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה, צילום: אוראל כהן יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה | צילום: אוראל כהן יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה, צילום: אוראל כהן

מלייף סטייל נמסר בתגובה: "לייף סטייל פועלת כל העת לצירוף שותפים אסטרטגיים למועדון כדי לתת ללקוחות הטבות בכל תחומי הצריכה. עם הצטרפות אייס, אוטו דיפו, דובל'ה ואלקטרה בר ביקשו טויס אר אס לשקול את המשך דרכם במועדון ואנו מכבדים את בקשתם". 

מטויס אר אס נמסר בתגובה: "רשת טויס אר אס שוקלת המשך עבודתה עם לייף סטייל משיקולים מסחריים".

בתוך כך מועדון לייף סטייל, שפעל עד כה באמצעות כרטיס האשראי של ישראכרט, משיק שיתוף פעולה עם חברת כרטיסי האשראי אמריקן אקספרס. הכרטיס החדש מיועד ללקוחות כל הבנקים וניתן לשימוש בישראל ובחו"ל. מחזיקי הכרטיס ייהנו ממגוון ההטבות של שני המועדונים. מכיוון שמועדון לייף סטייל מקנה ללקוחותיו הטבות קבועות במגוון תחומים ומאגד תחתיו חברות בתחומי המזון, הדלק, הריהוט והבית, מצפים באמריקן אקספרס כי המהלך יוביל להצטרפות של עשרות אלפי לקוחות חדשים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות