אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פותח בישראל: חנות אפליקציות ה-CRM החדשה של מיקרוסופט

פותח בישראל: חנות אפליקציות ה-CRM החדשה של מיקרוסופט

חברת פרודוור פיתחה את חנות האפליקציות, שתכלול תוספים, עזרים ופתרונות המותאמים לענפי התעשייה השונים ותהיה זמינה גם בישראל

06.08.2013, 12:16 | כלכליסט

קבוצת פרודוור העולמית, המתמחה ביישום פתרונות Microsoft Dynamics, חשפה כי חנות האפליקציות CRM App Store המיועדת למערכות ה- CRM של Microsoft Dynamics, הינה פרי פיתוחה של יחידת ה-R&D של פרודוור בישראל.

קראו עוד בכלכליסט

החנות מאפשרת להתאים אישית את מערכת ה-CRM בהתאם לרצון ולצרכי הלקוח ולענף התעשייה הספיציפי אליו הוא משתייך, על ידי הורדת תוספים (Add-ons), עזרים ופתרונות מותאמים. החנות ומוצריה זמינים גם בישראל, בשירות פרודוור ישראל.

חנות אפליקציות CRM של מיקרוסופט חנות אפליקציות CRM של מיקרוסופט חנות אפליקציות CRM של מיקרוסופט

בדומה לחנויות האפליקציות המוכרות מעולם הסמאטרפונים, החנות כוללת אפליקציות בחינם ובתשלום, כאשר אלו ניתנות לתקופת התנסות של 30 ימים ללא תשלום. קטלוג החנות כולל מגוון רחב של אפליקציות בקטגוריות שונות: מכירות, שיווק, שירות לקוחות, שירותים מקצועיים, IT, גיוס, משאבי אנוש ועוד.

בין האפליקציות הפופולאריות בחנות ביתן למצוא אפליקציות ורטיקליות כגון ניהול ציי רכב, ניהול פניות הציבור, תכנון ושיבוץ משאבים עם דיווחי שעות, Helpdesk ו-ServiceDesk ולצידן אפליקציות מסוג Add-on כמו דוגמת אפליקציית המפות של Bing, המאפשרת לנתח ולהציג נתוני CRM על גבי מפה ויזואלית, אפליקציית מיפוי קשרים המאפשרת להציג ויזואלית קשרי לקוחות שונים, מחולל מסמכי PDF ועוד.

מגוון המוצרים שבחנות כולל אפליקציות של מגוון יצרנים, כגון Resco, CWR Mobility, WebFortis, Cloud9, Planet, MapDotNet לרבות "מאיצים" (Accelerators) ללא עלות של מיקרוסופט עצמה. ההשקה של החנות שנחשפה עוד ביוני שעבר לוותה בקמפיין דיגיטל שמריצה מיקרוסופט בארה"ב.

"מדובר בשינוי תפיסת עולם עבור עסקים וארגונים גדולים כקטנים" אומר מיקי איטין, מנהל פעילות ה-CRM הגלובלית בפרודוור, "ארגונים רבים לא תמיד מזהים את הצורך במרכיב מסוים בעת הקמת מערכת ה-CRM. כאשר הצורך הזה צץ לבסוף, הם נאלצים לבזבז זמן, משאבים וכסף כדי לענות עליו. לראשונה, באפשרותם לעצב ולהתאים באופן אישי את מערכות ה-CRM שלהם, בהתאם לצרכים הספציפיים שלהם – ובזמן אמת. לא עוד תהליכי אפיון, פיתוח והטמעה ארוכים ויקרים, אין צורך בקופסאות, דיסקים והתקנות מסובכות".

תגיות