אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גיוון אימג'ינג עקפה את התחזיות: גידול של 11% בהכנסות ל-49.5 מיליון דולר צילום: סיון פרג'

גיוון אימג'ינג עקפה את התחזיות: גידול של 11% בהכנסות ל-49.5 מיליון דולר

הרווח הנקי של החברה ברבעון השני גדל ב-35% ל-6.9 מיליון דולר, או 22 סנט למניה - בהשוואה לרווח נקי של 4.9 מיליון דולר ו-16 סנט למניה ברבעון המקביל

07.08.2013, 10:56 | ניר צליק

גיוון אימג'ינג, יצרנית גלולת האבחון למחלות מעיים, רשמה עלייה של 11% בהכנסות הרבעון השני ל-49.5 מיליון דולר, מעבר לתחזית השוק. 

הרווח הנקי גדל ב-35% והסתכם ב-6.9 מיליון דולר, או 22 סנט למניה. זאת בהשוואה לרווח נקי של 4.9 מיליון דולר, או 16 סנט למניה ברבעון המקביל ב- 2012. 

הכנסות החברה באמריקה גדלו ב-8% והסתכמו ב-30.7 מיליון דולר, לעומת 28.4 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2012.

מנכ"ל גיוון חומי שמיר, צילום: סיון פרג מנכ"ל גיוון חומי שמיר | צילום: סיון פרג' מנכ"ל גיוון חומי שמיר, צילום: סיון פרג

ההכנסות באירופה, המזרח התיכון ואסיה גדלו ב-18% והסתכמו ב-12.5 מיליון דולר, לעומת 10.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. ההכנסות באסיה הפסיפית גדלו ב-15% והסתכמו ב- 6.3 מיליון דולר, לעומת 5.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

החברה מכרה ברבעון השני של 2013 כ-62 גלולות PillCam SB מתוצרתה, גידול של 6% לעומת הרבעון המקביל. 

לפני חודש קיבלה החברה אישור לשיווק גלולת הקולון החדשה (PillCam Colon) ביפן. בעקבות כך, גיוון מעריכה כי שיפוי ביטוחי ביפן עשוי להתקבל במהלך הרבעון הראשון של שנת 2014, בכפוף לשיקול הדעת של הרשויות היפניות. הגלולה קיבלה אישור לשיווק באירופה (CE) בספטמבר 2009, וכיום היא נמכרת באירופה, באמריקה הלטינית, בקנדה ובמדינות מסוימות באסיה. הגלולה ממתינה לאישור מינהל התרופות האמריקאי (FDA) ואינה מאושרת למכירה בארה"ב.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות