נייס עמדה בתחזיות של עצמה: עלתה ב-4% בהכנסות ל-225 מיליון דולר
הררוח הנקי הסתכם ב-37.5 מיליון דולר לעומת 35.7 מיליון דולר ברבעון המקביל, מעט מתחת לציפיות השוק ובהתאם לתחזיותיה של החברה
קראו עוד בכלכליסט
רוכשת את קאוסטה
בנוסף הודיעה נייס על רכישת קאוסטה בסכום שלא פורסם, אך ההערכות הן כי היקף הרכישה הוא עשרות בודדות של מיליוני דולרים. קאוסטה מספקת ניתוח של מידע בזמן אמת, השילוב של טכנולוגיות מבוססות Hadoop של Causata עם פלטפורמת ניתוח הקשר עם הלקוח של נייס תיצור יכולות חדשות, ביניהן יצירת פרופיל לקוח דינמי המבוסס על ניתוח בזמן אמת של פעילויות נוכחיות ופעילויות מהעבר על פני ערוצים רבים.
איחוד ערוצי שירות עצמי דיגיטליים כגון רשת האינטרנט ומכשירים ניידים עם ערוצי סיוע ושירות, כדי לנהל את חווית הלקוח בצורה טובה יותר. היכולת לספק לנציגי מוקדי השירות מידע רב, בזמן אמת, בקשר לכל אינטראקציה, המבוסס על פעילות הלקוח לפני ובמהלך האינטראקציה. שיפור השירות תוך שימוש בכלים של predictive analytics ו- machine learningלהנחיית נציגי השירות בזמן אמת לנקיטת הפעולה הבאה הטובה ביותר.
תגובה אחת לכתיבת תגובה