מריסה מאייר נפטרת מהלוגו המיושן של יאהו
בכל יום, בארבעת השבועות הקרובים, החברה תציג בעמוד הבית שלה 30 לוגואים שונים, וב-4 בספטמבר אחד מהם יחליף את הלוגו הנוכחי - Y!
בכל יום, בארבעת השבועות הקרובים, החברה תציג בעמוד הבית שלה 30 לוגואים שונים, וב-4 בספטמבר אחד מהם יחליף את הלוגו הנוכחי - Y!.
החברה כבר החליטה מה יהיה הלוגו החדש, אך היא מעוניינת להציג מראות שונים שישקפו את "תחייתה המחודשת" תחת הנהגתה של המנכ"לית מריסה מאייר.
בכירים בחברה סיפרו לעיתון USA Today כי שינוי הלוגו, המהווה את השינוי המשמעותי הראשון ב-18 שנות קיומה של החברה, יקודם במסגרת קמפיין שיווק בשם "30 ימים של שינויים".
בחברה החליטו כי הגיעה העת למראה חדש ונועז יותר. "הלוגו הוא כרטיס הביקור, הזהות והביטוי שלנו", הסבירה סמנכ"לית השיווק קאתי סאביט. "הלוגו של יאהו הוא אייקוני, יש שאוהבים אותו ויש ששונאים אותו. החלטנו לשנות אותו, כדי לשקף את המוצרים החדשים שלנו ולייצג את הפרק הבא", הוסיפה.
מאז כניסתה של מאייר לתפקיד המנכ"לית לפני כשנה, יאהו רכשה למעלה מ-20 חברות, ביניהן טמבלר ורק בשבוע שעבר הוסיפה לרשימה את רוקמלט. מאייר הצליחה לגרום גם למהפך ברווחי החברה, בזכות שורה של רבעונים מעודדים, הזרמה של דם חדש דרך הרכישות וזינוק של 70% במניות. עם זאת, יאהו ממשיכה להתמודד עם תחרות צפופה בתחום המודעות הדיגיטליות מצד חברות כמו גוגל ופייסבוק.
22 תגובות לכתיבת תגובה