אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הרשות השנייה רוצה יותר פרסומות בפריים טיים

הרשות השנייה רוצה יותר פרסומות בפריים טיים

הרשות יוזמת שינוי בתקנות שיאפשר לערוץ 10 וערוץ 2 להגדיל את זמן הפרסום בשעות צפיית השיא מ-40 דקות ל-48 דקות. תפרסם שימוע ציבורי על השינוי

11.08.2013, 18:13 | אופיר דור
הרשות השנייה מתכוונת לפרסם בימים הקרובים שימוע ציבורי על שינוי בתקנות שיאפשר לזכייניות הטלוויזיה המסחרית – קשת, רשת וערוץ 10 – להגדיל את זמן הפרסום בשעות הפריים טיים (20:00-24:00 בערב) מ-40 דקות ל-48 דקות.

במסגרת השימוע הציבורי יוכלו אנשים וגופים לשלוח את עמדתם בנושא זה לפי שתתקבל החלטה סופית על ידי מועצת הרשות השנייה.

קראו עוד בכלכליסט

ההחלטה על היציאה לשימוע התקבלה בדיון של מועצת הרשות השנייה בשבוע שעבר על בסיס המלצה של הדרג המקצועי ברשות ומנכ"ל הרשות השנייה הטרי שי באב"ד.

האח הגדול. הוספת פרסומות תוסיף תוכניות איכות לטענת הרשות, צילום: רועי ברקוביץ האח הגדול. הוספת פרסומות תוסיף תוכניות איכות לטענת הרשות | צילום: רועי ברקוביץ האח הגדול. הוספת פרסומות תוסיף תוכניות איכות לטענת הרשות, צילום: רועי ברקוביץ

ברשות הסבירו כי השימוע יוצא לאור בקשת הזכייניות ומטרתו לאפשר להן גמישות וחופש פעולה גדול יותר, במיוחד לאור זליגה של פרסום לפלטפורמות חלופיות כמו האינטרנט. ברשות אמרו עוד כי כיוון שהמחויבויות לתוכניות מסוגה עילית עולה ככל שההכנסות גדלות, הוספת זמן פרסום בפריים טיים תפעל בסופו של יום גם לטובת הציבור.

מועצת הרשות החליטה כי בכל מקרה הזכיינים לא יוכלו לחרוג משידור של 10% פרסומות מכלל זמן השידורים שלהם וזמן השידור המרבי לתשדירי פרסומת בכל שעה לא יעלה על 10 דקות. אולם התקנה החדשה תאפשר לזכיינים להסיט יותר זמן פרסום לשעות שיא הצפייה. הרשות השנייה מתכוונת להפעיל את התקנה החדשה בתחילה למשך תקופת ניסיון של 6 חודשים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
אישית , למרות אי הנעימות , לא הייתי מתנגד אבל הייתי מתנה בקיצוץ בפרומואים במקביל
בסופו של דבר יש לנו עניין שמי שעוסק ויוצר בטלויזיה , ירוויח. אולי אפילו עם פיקוח נכון , מהלך כזה יעודד תוכניות איכותיות יותר מאשר הריאליטי ... יחד עם זאת , וותור מצד הערוצים על חלק ניכר מהפרומואים , עשוי להמתיק את הגלולה ולהקטין את הנזק. , הרי בתכלס' הפרומואים שלהם מעיקים לא פחות אם לא יותר מהפרסומות.
ירון  |  12.08.13
11.
פתרון אמיתי לערוצים המסחריים
ישראל זקוקה לשידור ישראלי בגלל השפה והתרבות היחודיים לה. לא - קניית תוכן מחו"ל לא מספיקה לנו. א-ב-ל כשמשרד התקשורת ירשה סוף סוף לשדר טלויזיה על גבי רשת האינטרנט, מודל הפרסומות יתחלף - במקום פרסומות זהות לכולם, בהם זהות הצופה היא סטטיסטית (האח הגדול - 15-18, שידורי ספורט - גברים, וכו'), יהיה ניתן לשדר לכל צופה פרסומות מותאמות אישית וכך הערך שלהם יגדל דרמטית בלי להגדיל את זמן הפרסומות. כמו כן, ניתן יהיה לבצע שילובים של אפליקציות בסמארטפון עם הפרסומות (למשל אפליקציה שבה מוכרים את המוצר שבפרסומת) ובקיצור- לטלויזיה יכול להיות מקום גם בעולם הטכנולוגי של היום, אבל המדיה צריכה להשתנות משידור (ברודקאסט) חד כיווני לשידור (מולטיקאסט) מתוחכם על גבי האינטרנט... אם ישראל תהיה ראשונה בעניין - היא גם תרוויח ממכירות של מיליארדים על הטכנולוגיה שתפתח בדרך! ויש פה את הפוטנציאל.
TV on INTERNET  |  12.08.13
לכל התגובות