אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: ראש קשה

קמפיין עולמי: ראש קשה

המודעות מציעות שני סוגים של כדורים, לכאב ראש ולכאב ראש חזק במיוחד. בהתאמה, הן מציגות מצב שעלול לגרום לכאב ראש ואלמנט שהופך אותו לחמור הרבה יותר

15.08.2013, 08:54 | טל ריבן

השבוע אני מקנא בסדרת מודעות לטבליות נגד כאבי ראש. המודעות מציעות שני סוגים של כדורים, לכאב ראש ולכאב ראש חזק במיוחד. בהתאמה, הן מציגות מצב שעלול לגרום לכאב ראש ואלמנט שהופך אותו לחמור הרבה יותר.

קראו עוד בכלכליסט

במודעה שלפניכם מציע הכיתוב בתחתית לדמיין את כאב הראש שקיבל עובד במשרד כלשהו מסרטון שעלה ליוטיוב ועסק בריקוד שלו שיכור על השולחן במסיבה משרדית. אבל כאב הראש האמיתי שלו יגיע אחרי שיראה שהסרטון מתקרב ל־430 מיליון צפיות. הביצוע של המודעה עשוי בצורה מבריקה, כשכל האלמנטים מאוירים בקו פשוט.

לחצו לצפייה
גלריית כלכליסט: המוצר: כדור Aspirina נגד כאב ראש. המשרד: AlmapBBDO. המדינה: ברזיל (3 תמונות)

האתר שמציג את הסרטון מצוייר בירוק, ורק מספר הצפיות שגורם לכאב הראש הרציני כתוב באדום, בהתאם לצבע האריזות שבתחתית המודעה.

הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב באדלר חומסקי

תגיות