אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יותר מאי פעם: אוהדים צורכים כדורגל דרך המכשירים הניידים צילום: יובל חן

יותר מאי פעם: אוהדים צורכים כדורגל דרך המכשירים הניידים

כך עולה ממידע שחשפה חברת גול (Goal), שבבעלות PERFORM, המתמחה בספורט דיגיטלי

19.08.2013, 21:30 | סוכנויות הידיעות

אוהדי כדורגל מרחיבים את השימוש במכשירים ניידים לצפייה בתכני וידיאו, לקריאת אתרי חדשות ולביצוע הימורים, כך עולה ממידע שחשפה חברת גול (Goal), שבבעלות PERFORM, המתמחה בספורט דיגיטלי. אוהדי הכדורגל בבריטניה מבלים כעת שעתיים בשבוע בממוצע בצפייה בתכני ספורט דרך האינטרנט, ו-1.6 שעות בשבוע בקריאת תכנים הקשורים לספורט בסמארטפון או בטאבלט.

קראו עוד בכלכליסט

אוהדים. 12 מיליון ליש"ט בשלוש שנים להסעות, צילום: איי אף פי אוהדים. 12 מיליון ליש"ט בשלוש שנים להסעות | צילום: איי אף פי אוהדים. 12 מיליון ליש"ט בשלוש שנים להסעות, צילום: איי אף פי

בעוד מספר הולך וגדל של אצטדיוני כדורגל מצטיידים בחיבור wifi, הנתונים שפורסמו (שלקוחים מדו"ח צריכת תקשורת הספורט העולמי עבור 2013, שחיברה PERFORM ביחד עם קנטאר מדיה ספורט ו- TV Sports Markets) מצביעים על כך ש-27% מאוהדי הכדורגל בבריטניה עוקבים אחר הספורט באמצעות מכשיר נייד. בקרב האוהדים שנכחו במשחקים, 39% מתוכם משתמשים במכשיר הנייד בשלב מסוים לפני שריקת הפתיחה, במהלך המשחק או בסיומו.

סוגי התכנים שאוהדי הכדורגל בודקים במכשירים הניידים כוללים קריאת עדכונים על הקבוצה, צפייה בתקצירים או השארת תגובה על המשחקים באמצעות הרשתות החברתיות. 40% עוקבים בזמן אמת אחר התוצאות או הפרשנויות הכתובות על אירועים אחרים באמצעות אתר אינטרנט או אפליקציה.

"הממצאים הללו מצביעים על כך שהמכשירים הניידים הם כיום חלק חשוב מחוויית הצפייה בשידור חי בכדורגל, שכן האוהדים משתמשים במכשירים שלהם לפני תחילת המשחק, במהלכו וכן אחריו, למגוון רחב של מטרות", הגיב דן וורן, מנהל חטיבת המותגים והפורטלים ב- PERFORM. "בעזרת האפליקציה החדשה וחשבון הטוויטר שלנו, אנחנו מספקים את הדרישות של אוהדי הכדורגל, המעוניינים לקבל את העדכונים המדויקים ביותר, לא משנה היכן הם נמצאים בין אם מדובר בבדיקת התוצאות האחרונות או מעקב אחר הימורים, אפליקציית Goal Live Scores וחשבון הטוויטר @GoalFlash יספקו את הדרכים המהירות והידידותיות ביותר למשתמש כדי להתעדכן במתרחש.

"אפליקציות חדשות ואתרי אינטרנט כמו Goal Live Match Centre משמשים כיעד הבסיס של אוהדי הכדורגל בימי המשחקים, ובהתאם מציעים למפרסמים הזדמנות אידיאלית לפנות לקהל היעד שלהם. אנחנו שמחים ש- Betfairהיא הספונסרית של Live Match Centre במספר פלטפורמות, ומאפשרת לאוהדים להמר בקלות ובמהירות, בזמן שהם במרחק קליק אחד מהתוצאות האחרונות".

הפרמיירליג תממן נסיעות אוהדים למשחקי חוץ

בינתיים בפרמיירליג, הוחלט כי הקבוצות יקצו 12 מיליון ליש"ט בשלוש השנים הקרובות על מנת לסייע כלכלית לקהל שלהן להגיע למשחקי חוץ. "למרות שהתפוסה במגרשים מגיעה לשיאים חדשים ונאמדת ב-95.3%, ובעונה הקודמת נמכרו 477 אלף מנויים ברחבי הליגה - בחמש העונות האחרונות נרשמה ירידה של כ-10% בכמות האוהדים שמגיעים למשחקי חוץ", אמר ריצ'רד סקאדמור, מנכ"ל הפרמיירליג. "המועדונים ישקיעו את הכסף ביוזמות שיחזירו את קהל החוץ למגרשים, כי זה קהל שמייצר את המתח, התשוקה וההצגה בכדורגל".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות