אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אמיר גיא: "ענף הפרסום צריך להתמקד מחדש במהות המקצוע - יצירתיות" צילום: אוראל כהן

אמיר גיא: "ענף הפרסום צריך להתמקד מחדש במהות המקצוע - יצירתיות"

יו"ר איגוד חברות הפרסום באירוע "פרסומאים על הבר": "קריאטיביות ויצירתיות בשירות המכירות, היא בלב המקצוע שלנו". ניב חורש, מנכ"ל ראובני פרידן: "עבודה יצירתית וקריאטיבית היא המפתח לאפקטיביות"

19.08.2013, 18:39 | כתב כלכליסט

"ענף הפרסום צריך להתמקד מחדש במהות המקצוע - יצירתיות", כך אמר אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום הישראלי ומנכ"ל אדלר חומסקי באירוע "פרסומאים על הבר" שערך איגוד חברות הפרסום בשבוע שעבר בשיתוף "הבצפר" במסגרתו נפגשו בכירי הענף עם הדור הצעיר של הבוגרים.

"בשנים האחרונות עובר ענף הפרסום שינוי משמעותי בעקבות שינויים טכנולגיים דיגיטליים המעמידים לרשות המפרסם כלים חדשים ואפקטיבים כגון רשתות חברתיות דיגיטליות, כלי מובייל, מנועי חיפוש ודאטה וכיו"ב. ההיסטוריה מוכיחה שכשאשר מתחוללים שינויים וקפיצות דרך טכנולוגיות יש תחושה של בלבול, ולוקח זמן ללמוד את הכלים החדשים ולהתפקס מחדש.

אמיר גיא, צילום: אוראל כהן אמיר גיא | צילום: אוראל כהן אמיר גיא, צילום: אוראל כהן

"קריאטיביות ויצירתיות בשירות המכירות, היא בלב של המקצוע שלנו והיא מה שהלקוח דורש מאיתנו. מטרתו של כל קמפיין פרסומי היא לייצר בידול והעדפה, מותג, בעולם שבו לא ניתן לאורך זמן למצוא הבדלים מוצריים בין מתחרים. מכאן החשיבות של חשיבה יצירתית, של רעיונות, של הברקות, של כח אדם יצירתי וחכם. וזה בדיוק מה שהלוקח מצפה ממשרד הפרסום שלו. מהפרסומאי שלו".

און גולדשטיין, מנכ"ל לעומק התודעה סיפר כי "צריך לזכור שאנחנו כלי מרכזי בארגז הכלים של מנהל השיווק, ויצירתיות היא חשובה, אנחנו לא מודדים אותה רק בכמות הפרסים או כמות הקקטוסים 95 אחוז מהעבודות שהמשרדים מיצרים הן לא בהכרח הכי קראייטיביות אבל בסופו של דבר המדד הוא מה עושה טוב למוצר, למותג, ללקוח".

ניב חורש, מנכ"ל ראובני פרידן, נתן את תובנה שלו לגבי הדרך להצלחה: "הבנתי שהמטרות שבשבילן עבדתי בעבר כאיש קריאטיב צעיר הן לא המטרות שבשבילן הלקוחות שלי עובדים. מה שהניע אותי בעבר זה לעשות מודעות מגניבות מדליקות, והלקוח שלי קם בשביל מטרות אחרות. ברגע שקבלתי את האחריות על ניהול לקוחות התברר לי שהאג'נדה שלי לא נכונה ולקחתי כהחלטה, כמצפן פנימי, שאני קם בבוקר כדי לעשות ללקוחות שלי את העבודה הכי אפקטיבית. אם הייתי מרגיש שיש סתירה בין יצירתיות לאפקטיביות, הייתי עוזב. אך אני מאמין שעבודה יצירתית וקריאטיבית היא המפתח לאפקטיביות".

אירוע "פרסומאים על הבר" היה הראשון מבין סדרת מפגשים מקצועיים של אנשי פרסום. במפגש התארחו מנהלי משרדי הפרסום הגדולים בישראל, בהם אמיר גיא, מנכ"ל אדלר חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום, גיא בר, מנכ"ל משותף ומנהל קראייטיב ראשי Y&R, ניב חורש, מנכ"ל ראובני פרידן, און גולדשטיין, מנכ"ל לעומק התודעה, טל פרלמוטר, סמנכ"ל קראייטיב שמעוני פינקלשטיין וירון מרחב מנכ"ל ענבר מרחב ניסן.

תגיות