אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
Ubimo הישראלית גייסה 2 מיליון דולר מקרן פיטנגו

Ubimo הישראלית גייסה 2 מיליון דולר מקרן פיטנגו

החברה - אותה הקימו יוצאי לאבפיקסיס שנמכרה לגוגל - פיתחה מערכת שמסייעת למפרסמים לקבל מידע מיקום עבור קמפיינים בפלטפורמות סלולריות. המימון יסייע לחברה להרחיב את פעילותה בארה"ב

28.08.2013, 16:24 | מאיר אורבך

אובימו (Ubimo), חברת סטארט-אפ ישראלית חדשה, גייסה שני מיליון דולר מקרן פיטנגו - כך לפי דיווח של TechCrunch.

קראו עוד בכלכליסט

החברה נוסדה על ידי יוצאי לאבפיקסיס (LabPixies), שהיתה הישראלית הראשונה שנמכרה לגוגל. החברה החדשה מתמקדת בתחום של שירותים מבוססי מקום למכשירים ניידים. רמי ברכה, שותף בפיטנגו, יצטרף לחבר המנהלים של החברה.

מתוך אתר החברה מתוך אתר החברה מתוך אתר החברה

בראש החברה עומדים רן בן יאיר, מנכ"ל החברה, סמנכ"ל הטכנולוגיות עודד פונקץ, מנהל הקריאטיב אודי גרף ומנהל התפעול גלעד אמיתי. המימון החדש יאפשר לחברה להאיץ את פיתוח המוצר ולהרחיב את פעילותה בארצות הברית.

כיום מרבית המפרסמים מסתמכים על פרסום מבוסס מיקום, אשר במחשבים נשען על קובצי Cookies ונתוני חיפוש אך בסמארטפונים ומחשבי לוח השגת המידע תלויה בהפעלה יזומה מצד המשתמש. אובימו מציעה למפרסמים טכנולוגיה שמאפשרת לאתר את המשתמש בסיוע מקורות מידע נוספים. למשל, נתוני מזג אוויר, אירועים קרובים ועוד.

תגיות