אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
H&O ממתגת את מחלקות הנשים תחת המותג צילום: עידו לביא

H&O ממתגת את מחלקות הנשים תחת המותג

במסגרת המהלך, ירוכזו כל המותגים שנמכרים במחלקות הנשים תחת טאג וומן, שיחליף גם את המותג הפרטי שמכרה O&H עד כה בסניפיה

12.09.2013, 08:39 | אורנה יפת

מהלך מפתיע של H&O: לאחר שבשנתיים האחרונות סגרה קבוצת האופנה את רשת הקמעונאות העצמאית שלה טאג וומן והכניסה את המותג לסניפיה, ל"כלכליסט" נודע כי H&O החליטה כעת למקד שוב את תשומת הלב במותג ולמתג תחתיו את כל מחלקות הנשים שלה.

TAGWOMAN , צילום: עידו לביא TAGWOMAN | צילום: עידו לביא TAGWOMAN , צילום: עידו לביא

במסגרת המהלך, ירוכזו כל המותגים שנמכרים במחלקות הנשים תחת טאג וומן, שיחליף גם את המותג הפרטי שמכרה H&O עד כה בסניפיה. המהלך יבוצע כחלק מהחלטה אסטרטגית שקיבלה החברה לנסות לשוות לרשת תדמית פחות עממית ויותר אופנתית. כחלק מהמהלך הפסיקה הרשת להכניס לסניפיה את הליינים של המעצבות דורין פרנקפורט וגלית לוי, שמכרו בעבר ברשת קולקציות ייחודיות תחת שמן. גם מותג האופנה הבינלאומי ליז קלייבורן ששווק בעבר ברשת יצא ממנה. רק המותג הפרטי אנקור שהשיקה H&O בקטגוריית הג'ינסים לפני חודש צפוי להישאר.

"לאט לאט נעלים את כל המותגים שהיו בתחום אופנת הנשים ונפעל עם מותג אחד בלבד", מסביר את המהלך אילן בז'ה, סמנכ"ל הסחר ברשת. "ברגע שטאג וומן נכנס לחנויות ראינו שהקהל אוהב אותו, וזה בא לידי ביטוי בקופות. יש למותג סקס אפיל והוא יותר אופנתי מהמותג הפרטי".

לדברי בז'ה, "המטרה היא למתג את H&O כרשת אופנה לכל המשפחה, שמוכרת פריטים טרנדיים ולא רק בייסיק. זה יאפשר לקנייניות של הרשת לרכוש פריטים עדכניים יותר".

תגיות