אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תדהר תציע לעמיתי "חבר": 4 חדרים במיליון שקל צילום: צביקה טישלר

בלעדי לכלכליסט

תדהר תציע לעמיתי "חבר": 4 חדרים במיליון שקל

חברת הבנייה תציע לחברי המועדון של משרתי הקבע דירות בראש העין במחיר הנמוך בכ־20% ביחס למתחרות. המהלך ישפיע על שאר הפרויקטים?

03.10.2013, 06:59 | דותן לוי והדס שפר

המירוץ לשיווק הדירות בראש העין נמצא בימים אלה בעיצומו. ל"כלכליסט" נודע כי חברת תדהר עומדת לשווק עד כ־1,000 דירות בפרויקט העתידי בראש העין לעמיתי מועדון "חבר", מועדון משרתי הקבע וגמלאי צה"ל, במחירים המוגדרים כ"שוברי שוק". מדובר במחיר של כ־900 אלף שקל עבור דירת 3 חדרים ומחיר של 1.039 מיליון שקל עבור דירת 4 חדרים.

קראו עוד בכלכליסט

המחיר יהיה נמוך בכ־10%–20% מהמחיר של יתר יזמי הנדל"ן שיפעלו במקום. על פי הערכות, היזמים ימכרו בשכונה דירות 4 חדרים במחיר של כ־1.25–1.3 מיליון שקל, ואילו מחיר דירת 3 חדרים, בפרויקטים ייחודים שיציעו זאת, יעמוד על כמיליון שקל.

אף שמדובר במבצע לעמיתי חבר בלבד, ניסיון העבר מלמד כי יש לכך השפעה על השוק, ולכן ההערכות הן כי הוא עשוי להשפיע על כלל השיווק בשכונה. בעבר, כשנרשמה הצלחה בשיווק לעמיתי חבר, המבצע התפתח לכדי שיווק דירות נוספות בתנאים נוחים לכלל הציבור. 

החתימה בין תדהר וחבר. מימין: משה פרץ, עופר מנקס, טלי כהן, אלי אביסרור, דורית סדן, גיא לוי ושלום שי , צילום: אוראל כהן החתימה בין תדהר וחבר. מימין: משה פרץ, עופר מנקס, טלי כהן, אלי אביסרור, דורית סדן, גיא לוי ושלום שי | צילום: אוראל כהן החתימה בין תדהר וחבר. מימין: משה פרץ, עופר מנקס, טלי כהן, אלי אביסרור, דורית סדן, גיא לוי ושלום שי , צילום: אוראל כהן

מלבד תדהר, גם יתר החברות נערכות לתחילת השיווק, וייתכן שאף יחלו בכך לפני תדהר כדי שאפקט המחירים הזולים יפגע בהם כמה שפחות. בין החברות: שיכון ובינוי, דונה, אביסרור משה ובניו, גיא ודורון לוי, פרץ בוני הנגב, פרץ לוזון, צרפתי שמעון ושפיר מגורים ובנין.

לרגל תחילת עבודות הבנייה, מינהלת החברות הבונות בראש העין ערכה אתמול טקס להפקדת צ'ק בסכום של 7.7 מיליארד שקל. על פי בדיקה שערכה המינהלת, הכנסות המדינה מבניית הדירות בשכונה יגיעו לסכום זה.

שיכון ובינוי קיימה כבר בחודש מאי האחרון כנס מכירות ושיווקה 193 דירות בשכונה במחיר מוזל. דירות 3 חדרים בגודל של 90 מ"ר נמכרו בכמיליון שקל, דירות 4 חדרים בשטח של 104 מ"ר נמכרו בכ־1.14 מיליון שקל ודירות 5 חדרים בשטח של 121 מ"ר נמכרו במחיר של כ־1.3 מיליון שקל.

השכונה בראש העין נחשבת כחטיבת הקרקע המשמעותית הזמינה ביותר לבנייה באזור המרכז. ממועדון חבר נמסר: "המועדון ותדהר אינם מתעסקים בספקולציות לגבי הפרויקט המשותף שלהם בראש העין".

תגיות

55 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

55.
תפסיקו להתלונן
אני קורא את התגובות של כולם פה ואני לא מאמין למה שאני רואה... העיניים הצרות של האנשים מחליאה אותי. אתם צריכים להבין ראשית שאנשי הקבע יוצאים לפנסייה בגיל מאוחר יותר ולא בגיל 45. אתם חושבים שלאיש הקבע כייף לצאת בגיל 45 אף אחד בחוץ לא היה מקבל אותו בגיל כזה ומצד שני לשבת בבית זה גורם למריבות. לגבי הדירות נכון שישנו ארגון גדול שנקרא חבר והוא זה שנותן לנו את ההנחות בכל המגזרים אבל לא רק לנו יש ארגון כזה לרוב החברות הגדולות יש ארגון חזק שמטפל בהם וכולנו צריכים להסתכל כל אחד על עצמו ולא להיכנס ולקנא באנשי הקבע.
יגאל , רעננה  |  13.10.13
54.
לדיירים החדשים של ראש העין !!!!
כמי שהיה תושב העיר כמה שנים וגר בשכונה החדשה יכול לומר לכם ולהעיד. אין לכם מה לחפש בראש העין, גם לא בדירות החדשות שנבנות על הגבעות המזרחיות. למי שרוצה לצאת בבוקר ולשבת בפקק רציני ומרתיח, בבקשה. למי שרוצה לצאת בתחבורה הציבורית הגרועה ממלא, אפילו לרכבת, בבקשה. למי שרוצה לשים את ילדיו בבתי ספר יסודיים נכשלים ובתקציב מקוצץ, בבקשה. למי שחושב שתשתיות ראש העין בנויות לקלות 14000 איש לשרת אותם, בבקשה. למי שחושב שראש העיר הנוכחי יעשה משהו עבורם כפי שלא עשה כבר למעלה מ-10 שנים כעת תתחילו לחשוב שוב, כפי שאני גליתי אחרי שנים, חבל על המאמץ. לא לקנות, המחירים ירדו ממלא. בהצלחה
קובי , הוד השרון  |  07.10.13
52.
הבעיה בראש-העין תחבורה ציבורית גרועה עד כדי זוועה
ראש העין (רה"ע), עתידה להגדיל את אוכלוסיית העיר מ- 40 אלף תושבים ל- 100 אלף, כבר נבנים כעת הבתים הראשונים מתוך 14,000 שיבנו בגבעות המזרחיות. אבל אליה וקוץ בה, "שכחו" להכין לפני הבניה תוכנית אב לתחבורה וביחוד לתחבורה ציבורית (תח"צ), מה שאומר שאם היום המצב גרוע בעתיד תהיה קטסטרופה. רה"ע ממוקמת בצורה אידיאלית על כל צירי התנועה הראשיים בלב השרון (כבישים 5, 6, 444, 571, 531, 481), וניתן להגיע ממנה בנוחות ובקלות לכל גוש דן, השרון והשומרון בדקות ספורות – ברכב פרטי. לעומת זאת, באופן אבסורדי, התח"צ הקיימת מובילה ליעד אחד בלבד – פתח תקוה צומת גנים ציר ז'בוטינסקי, ובמשך זמן נסיעה רב. במצב זה הנסיעה אל ומרה"ע בתח"צ אינה ריאלית ליוצאים לעבודה (אפילו ליעדים הסמוכים לעיר), לתלמידים הלומדים בבר אילן, ת"א ואריאל, לחיילים, לנוער ולמבוגרים הרוצים לצאת לבלות ולמעשה לאף אדם. החיסרון המובהק במקומות עבודה, בילוי, לימוד וספורט ברה"ע לא משאיר לתושבי העיר ברירה אלא לצאת ממנה, ולפיכך אנשים נאלצים לממן אחזקתן של שתים, שלוש (ולעיתים אף יותר) מכוניות למשפחה, ובכך תורמים מחוסר ברירה לעומס בכבישים, זיהום האוויר ותאונות דרכים, שלא לדבר על מחירי הדלק הנוסקים לשמיים. לעומתם, אנשים אשר אין ברשותם רכב פרטי מוצאים עצמם כבולים ומוגבלים ליעדים סמוכים למסלולי הקווים הקיימים; ולעיתים אף עלולים להפסיד את מקום עבודתם עקב איחורי האוטובוסים, שנוסעים במסלולים ארוכים ובלתי יעילים! כל האמור מוביל לשינוי דמוגרפי בעיר הפועל לרעתה – צעירים מעדיפים לעזוב את העיר ורבים אינם רוצים אף להגיע ולהתיישב בה עקב ההוצאות הרבות על תחבורה. יבוא משרד התחבורה ויגיד, אבל יש תחנת רכבת ברה"ע – נכון, אבל היא נמצאת מחוץ לעיר בשטח שיפוט של דרום השרון, כדי להגיע לתחנת הרכבת של רה"ע נוסעים 25 דקות באוטובוס. בדרך חזרה מהרכבת האוטובוס יוצא 10 דקות אחרי שהרכבת מגיעה, אח"כ נוסע 25 דקות. סה"כ 35 דקות. עם האוטו הפרטי לוקח לתושב נוה-אפק 5 דקות מתחנת הרכבת לבית. יש כאלה המחזיקים רכב נוסף רק כדי להגיע לתחנת הרכבת. למה אין קו אוטובוס לרכבת דרך כביש 5, למה שני הקווים 1 ו- 2 צרכים לנסוע דרך רחוב יהושע בן נון. גם נסיעה לפתח תקוה לא יעילה, קווים 7, 17, 27 נוסעים אחד אחרי השני באותו מסלול דרך צומת גנים, למה אין קו דרך כביש 5 ? מי שמשקיע היום בדירה ברה"ע - יפסיד. כי היום קונים דירת 4 חדרים במיליון וחצי ש"ח, כאשר עד לפני 4 שנים בערך היא עלתה 850 אלף ש"ח, ושנתיים לפני כן 600 אלף ש"ח. מי שקונה עכשיו נדל"ן ברה"ע שייקח בחשבון שזו עדיפות לאומית להוזיל את מחירי הדירות לפחות אל מתחת לרף 100 המשכורות - כשלב ראשון. למשכנתא כמובן יש להוסיף עוד 3000 ש"ח לחודש על החזקת שני רכבים פרטיים ללא תח"צ יעילה, לכן כרגע קניית דירה ברה"ע - לא אטרקטיבית.
משה בן-שלום , ראש העין  |  05.10.13
51.
בואו נדייק יש אנשי קבע ויש אנשי קבע
יש פה כל מני טוקבקים נגד ובעד העניין הזה של חבר, מדברים על מהנדסי חשמל ועל נגדים באותו המשפט. יש מהנדסים בקבע שמקבלים שליש מהמשכורת שלהם בחוץ, שליש. ויש אנשי קבע שבחוץ לא היו מתקבלים למילצור. אין לי את הסטטיסטיקה אבל אני מאמין שרוב אנשי הקבע הם הקצינים בדרגות הגבוהות ועתודאים, שאלה יכולים כולם להיות באזרחות ולקבל שכר גבוה בהרבה. מה גם שרובם לא מגיעים לגיל פנסיה כי לרוב אתה או מתקדם בדרגה או עף. אז נכון ההטבות של חבר זה אחלה, אבל למי שיקנה דירה בזה, כנראה שגם יגיע לו. אני יודע שרוב הטוקבקיסטים היו בצבא וראו אנשי קבע כהרס"ר שלהם שבודק אם יש להם דיסקית והולך הביתה ב16:30. אבל זה לא המצב ורוב אנשי הקבע שאני מכיר עובדים מאוד קשה ומרוויחים את הכסף שלהם בכבוד.
05.10.13
לכל התגובות