אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"גם אם 60 לקוחות קונים כרטיסי טיסה כל ערב, זאת הצלחה" צילום: נמרוד גליקמן

"גם אם 60 לקוחות קונים כרטיסי טיסה כל ערב, זאת הצלחה"

כך אמר מייסד האפליקציה למכירת טיסות ברגע האחרון, חוליו, גיורא מנדל בוועידת המובייל הגדולה. לדברי מנכ"ל ויזה אירופה בישראל עודד סלומי: 270 אלף ישראלים משתמשים באפליקציות תשלום סלולרי

08.10.2013, 15:07 | אופיר דור

"סקר שערכנו לקראת ועידת 'כלכליסט' מראה כי 2.8 מיליון ישראלים כבר מודעים לאפליקציות של תשלומים סלולריים שהושקו על ידי חברות כרטיסי האשראי. מתוכם 10%, כלומר 270 אלף איש, כבר משתמשים באפליקציות האלו שהושקו רק בשנה האחרונה", כך אמר מנכ"ל ויזה אירופה בישראל עודד סלומי.

סלומי דיבר בפאנל בנושא האפליקציות שפיצחו את הקהל הישראלי בוועידת המובייל הגדולה של ישראל של "כלכליסט" ומכון היצוא.

לדברי סלומי, "האפליקציות שמצליחות בישראל הן אלו שלקחו בחשבון את החששות של הקהל מזה שהוא מכניס את הכרטיס שלו ונחשף כספית. עם זאת, בעלי עסקים צריכים להבין שאם הם רוצים להגדיל את המחזור שלהם, הם חייבים להציע אופציה של תשלומים סלולריים, כמו שעשו למשל נהגי המניות של גט טקסי".

יובב מידד, סמנכ"ל במוביט, צילום: נמרוד גליקמן יובב מידד, סמנכ"ל במוביט | צילום: נמרוד גליקמן יובב מידד, סמנכ"ל במוביט, צילום: נמרוד גליקמן

בהמשך לדברים אלו אמרה סמנכ"לית פיתוח עסקי ואסטרטגיה בלאומי קארד לילך בר דוד כי "הלקוחות רוצים תשלום במובייל אבל מתבלבלים מזה שיש הרבה פתרונות שכל אחד מהם עובד בטכנולוגיה אחרת. הצרכן מחפש אפליקציה שתיתן לו ערך ותהיה נוחה ופשוטה כמו פנגו או גט טקסי". לדבריה, האתגר המרכזי של חברות האשראי הוא לרתום את העסקים הקטנים ולהסביר להם שהכניסה למרחב הדיגיטלי תביא להם עוד מכירות.

לילך בר דוד, סמנכ"לית פיתוח עסקי ואסטרטגיה לאומי קארד , צילום: נמרוד גליקמן לילך בר דוד, סמנכ"לית פיתוח עסקי ואסטרטגיה לאומי קארד | צילום: נמרוד גליקמן לילך בר דוד, סמנכ"לית פיתוח עסקי ואסטרטגיה לאומי קארד , צילום: נמרוד גליקמן

מייסד האפליקציה למכירת טיסות ברגע האחרון, חוליו, גיורא מנדל, סיפר כי עד היום חצי מיליון אנשים הורידו את האפליקציה. "כל ערב נכנסים כ-40-50 אלף איש לאפליקציה ומבחינתנו גם אם 70-60 מהם קונים כרטיסים בערב נתון זה מצוין. אנחנו לא צריכים למכור מטוסים שלמים".

עודד סלומי, מנכ"ל visa אירופה ישראל , צילום: נמרוד גליקמן עודד סלומי, מנכ"ל visa אירופה ישראל | צילום: נמרוד גליקמן עודד סלומי, מנכ"ל visa אירופה ישראל , צילום: נמרוד גליקמן

לדברי מנדל, "חוליו מתכוונת להתרחב למוצרים נוספים בפורמט של מכירה ברגע האחרון". מנדל אמר עוד כי בתחילה היה חשש שלקוחות יפחדו להכניס את פרטי האשראי לאפליקציה, אבל זה לא קורה. "המערכת מאוד ברורה ופשוטה ונוחה ויש לנו גיבוי כי אנחנו שותפים עם חברה מוכרת, גוליבר. ברגע שלקוח רואה את השמות של חברות מוכרות, הוא יכניס את פרטי הכרטיס אשראי".  

גיורא מנדל, מייסד חוליו , צילום: נמרוד גליקמן גיורא מנדל, מייסד חוליו | צילום: נמרוד גליקמן גיורא מנדל, מייסד חוליו , צילום: נמרוד גליקמן

מנדל הסביר כי לשם האפליקציה היתה חשיבות בהצלחה. "השם הקליט תפס. צריך גם עיצוב סקסי, כמו הצבע הורוד של האפליקציה שלנו שיוצא מהקופסה ושאי אפשר להתעלם ממנו".

סמנכ"ל מוצרים ושיווק אסטרטגי באפליקצית התחבורה הציבורית מוביט, יובב מידד, אמר כי החברה הוקמה לפני שנה וחצי כדי לפתור בעיה מאוד כואבת. "לקחנו מידע על התחבורה הציבורית והפכנו אותו נגיש בצורה קלה ואחר כך שיכללנו את זה והוספנו אלמנטים כמו זמן אמת של הגעת התחבורה ואלמנטים של חוכמת המוניים", אמר מידד.

"יש לנו 2 מיליון משתמשים בעולם ואנחנו גם נותנים לחברות התחבורה כלים לתכנן את הקווים שלהם ולהקטין עומסים. אנחנו מציעים בנוסף לרכוש כרטיסים דרך האפליקציה וזה גם משהו שהחברות אוהבות.. החברות בארץ ובחו"ל דוחפות לתשלום סלולרי ואנחנו עוזרים להם", אמר מידד.

תגיות

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
טרנזילה
כבר למעלה מ5 שנים שאני לקוח בטרנזילה. אפליקציה פשוטה וחכמה שמאפשרת לכל בעל אתר לסלוק באתר, ואם יש לו אפליקציה לסלולאר, הוא יכול להוסיף דף מובייל ולסלוק דרכו.הם היו איפה שחברות הסלולאר נמצאות היום. והשרות ? או השרות.פשוט תענוג. יש קרן שאני מוכן לעבוד רק מולה.אמא שלי לא דואגת לי ככה. :) התמיכה שלהם מדהימה, במיוחד בשנה האחרונה שפתאום עונים מהר יותר ויעיל יותר. לפני שאתם סוגרים בחברות האשראי , תתקשרו לחברות האשראי ואחרי שתתייבשו חצי שעה על הקו, תתקשרו לטרנזילה.עונים תוך גג דקה , ומקבלים שרות , שאפילו בחברות הכי גדולות לא תקבלו.אפילו ביום שבת ב10 בבוקר , שאני יושב במרפסת עם הקפה , ענו לי בתמיכה. אז ההמלצה שלי? טרנזילה!יש הרבה חברות בחוץ, אבלשרות ויחס כמו של טרנזילה - אין בשום מקום!
אסף  |  08.10.13
10.
חוליו די מוגבלים במבחר הטיסות שלהם
רוב היעדים הם כאלו של טיסות צ'רטר בשעות לא נוחות שלא הצליחו למכור אותן. אני מסתכל באפליקציה כבר כמה חודשים מדי יום, אפילו טסתי איתם פעם לפראג אבל עוד לא ראיתי טיסה אחת ללונדון או ניו יורק או קנדה או אסיה וכל מיני יעדים באמת "שווים" שטיסות אליהם עולות הון. כרגע, מבחינתי, חוליו זה רק ה"חצר האחורית" שמנקזת את כל ה"שאריות" שגוליבר לא הצליחו למכור במטוסים שחכרו. זה לא ממש אתר אמיתי שמוריד מחירים לטובת הצרכן. זה רק שירות לצמצום הפסדים לגוליבר...
אבי , ת"א  |  08.10.13
לכל התגובות