אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מקגרגור תפתח שש חנויות נפרדות לגברים ונשים צילום: אפי דוד

מקגרגור תפתח שש חנויות נפרדות לגברים ונשים

זכייני המותג, בני הזוג מאיה מילשטיין ויואב בסן צפויים לפתוח בשלב ראשון שלוש חנויות שייועדו לכל המשפחה ולאחר מכן לפתוח את שש החנויות הנפרדות

09.10.2013, 08:32 | אורנה יפת
למרות המגמה הרווחת בשוק האופנה של איחוד תתי־מותגים לחנויות משולבות, נוקט מותג האופנה האמריקאי מקגרגור אסטרטגיה שונה. ל"כלכליסט" נודע כי זכייני המותג, בני הזוג מאיה מילשטיין ויואב בסן (לשעבר מנכ"ל טומי הילפיגר ישראל), צפויים לפתוח בארץ שש חנויות נפרדות של המותג לגברים, נשים וילדים.

המותג, שמפעיל סניף ראשון בישראל בקניון עזריאלי בתל אביב מאז מרץ השנה, צפוי לפתוח בשלב ראשון שלוש חנויות שייועדו לכל המשפחה (ואמורות לקום עד 2014) ולפתוח לאחר מכן את שש החנויות הנפרדות שישתרעו על 100–80 מ"ר. בכל חנות יושקעו בין מיליון ל־2 מיליון שקל, בהתאם לגודלה.

הסניף הראשון של מקגרגור בעזריאלי, צילום: אפי דוד הסניף הראשון של מקגרגור בעזריאלי | צילום: אפי דוד הסניף הראשון של מקגרגור בעזריאלי, צילום: אפי דוד

לדברי בסן, פיתוח המותג באמצעות חנויות נפרדות מתבקש: "מותגים בינלאומיים שונים ממותגים ישראליים. בעולם יש מגמה לפתוח חנויות מתמחות והפדיון יכול להיות גבוה יותר, אם יופעלו שלוש חנויות של 100 מ"ר במקום חנות אחת גדולה של 300 מ"ר". היעד של המותג בישראל הוא להגיע למכירות של 5 מיליון שקל עד סוף השנה הנוכחית.

אחת הדרכים של המותג להתמודד עם התחרות מול מותגי יוקרה מחו"ל היא באמצעות הורדת מחיר. "מחורף 2013 החברה נוקטת הורדת מחיר הדרגתית", אומר בסן. "באירופה מחירי המותג ירדו ב־10%–20% לעומת המתחרים".

תגיות