MyThings הישראלית התקבלה ל-FBX, בורסת הפרסום של פייסבוק
החברה היא הראשונה מישראל שנכללת בבורסה זו - ותוכל להציע למפרסמים מודעות בזמן אמת גם בפיד וגם בטיימליין. בתוך כך, זכו שתי חברות ישראליות נוספות בפרס טכנולוגיית השיווק הטובה ביותר שמעניקה פייסבוק
הישג לסטארט-אפ הישראלי MyThings, שנבחר על ידי פייסבוק לאחד מעשרים קנייני הפרסום בבורסת הפרסום שלה בזמן אמת. המשמעות היא ש-MyThings תהיה החברה הישראלית הראשונה שתוכל לרכוש עבור מפרסמים מודעות פרסום (דיספליי) בפייסבוק בזמן אמת - בין אם לממשק הטיימליין, ובין אם לממשק הפיד, המציג סטטוסים ממומנים כמודעה.
קראו עוד בכלכליסט
בכך מצטרפת MyThings ל-AppNexus, AdRoll ו-Triggit לבורסת הפרסום של פייסבוק, המכונה FBX, שנועדה להיות המענה של פייסבוק לבורסות הפרסום דאבל קליק של גוגל ורייט-מדיה של יאהו.
מייתינגס אינה הישראלית הראשונה שעובדת עם בורסת הפרסום של פייסבוק, אך היא הראשונה שעושה זאת עם הבורסה בזמן אמת, הנחשבת לצומחת ורווחית יותר. בניגוד לבורסת הפרסום הרגילה, בורסת הפרסום בזמן אמת (RTB) היא תהליך אוטומטי שאורך מספר מילי-שניות ובו מתחרים מספר מפרסמים על מקום להצגת מודעת פרסומת.
פייסבוק ומייתינגס מגדירות באותה מסגרת זמן עבור כל המפרסמים הרלוונטים את טעמיו של המשתמש, את מאפייניו הדמוגרפיים ואת הרלוונטיות של הפרסום עבור המפרסם. ככל שהמשתמש רלוונטי יותר עבור המפרסם, כך מחיר הפרסום בה יהיה גבוה יותר, ובסופו של דבר תיבחר הפרסומת הרווחית ביותר הן עבור פייסבוק והן עבור מייתינגס, והרלוונטית ביותר למשתמש מתוך מאגר המפרסמות שביצעו מכרז אוטומטי לשם כך.
פרסום בזמן אמת (RTB) מהווה כיום 20% מכלל שוק מודעות הדיספליי בארה"ב, והוא צומח במהירות. על פי IDC, הכנסות מפרסום דיספליי בזמן אמת צפויות להגיע לכ- 5 מיליארד דולר בארה"ב בלבד עד שנת 2015, קרוב ל- 30% מהשוק, וכי סגמנט זה צפוי לעקוף הכנסות מפרסום רגיל במובייל, ברשתות החברתיות ובוידיאו על פי IDC. מייתיינגס נחשבת כיום לספקית מרכזית של טכנולוגיה לענף הרי-טרגטינג, הנסיון לשמר לקוח שבחן קנייה של מוצר באתר כלשהו, אך התחרט ברגע האחרון. אם נכנס המשתמש לאתר ובחן רכישת נעליים, הוא יגלה מודעת פרסומת של הנעליים או החנות באתר אחר בו הוא גולש. את המודעה תבנה ותעצב באופן אוטומטי ובמהירות רבה מייתינגס מבלי שהמשתמש ירגיש בכך. מייתינגס משרתת כיום 400 מפרסמים בהם אדידס, מיקרוסופט, מק'אפי ואיב רושר. לפי מייתינגס, 31% מהגולשים ברשת חשופים אך ורק לרשת הפרסום בזמן אמת של פייסבוק.
החברה גייסה עד היום 39 מיליון דולר מאקסל, כרמל, איריס ונ'צרס, ויולה וטי ונצ'רס, והיא נוסדה ומנוהלת על ידי בני ארבל.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה