אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סוגת פותחת חזית מול אסם

סוגת פותחת חזית מול אסם

יצרנית המזון מרחיבה את פעילותה בתחום האפייה עם מוצרים שיתחרו באלה של אסם

15.10.2013, 08:24 | נורית קדוש
אחרי שבשנה שעברה הרחיבה סוגת את פעילותה משיווק של מוצרי יסוד (סוכר, אורז וקטניות) לשיווק של מגוון סוגי קמח לאפייה מתמחה, מעמיקה החברה את פעילותה בתחום. בקרוב תשיק סוגת בצק סוכר צבעוני לציפוי עוגות, לצד מוצרי שמרים ותערובות מוכנות לאפיית עוגות.

קראו עוד בכלכליסט

הרחבת פעילות החברה בתחום היא חלק מאסטרטגיה של סוגת, השואפת לעבור מקטגוריות מוצרי היסוד לקטגוריות של מוצרים המתומחרים במחיר גבוה יותר ומאפשרים גביית פרמיה מהצרכן. הגברת מאמציה של סוגת בתחום האפייה מהווה פתיחת חזית מול אסם, המחזיקה במוצרים שונים בקטגוריית האפייה. בסך הכל צפויה סוגת להשקיע במהלך מיליון וחצי שקל.

גמון. "מתרחבים מעבר למוצרי היסוד" גמון. "מתרחבים מעבר למוצרי היסוד" גמון. "מתרחבים מעבר למוצרי היסוד"

מדובר בצעד נוסף בניסיונה של סוגת להיכנס לקטגוריות חדשות שבהן לא פעלה עד לאחרונה. כך נכנסה החברה לקטגוריות פירורי הלחם, הקוסקוס, תערובות התיבול, הסוכרלוז והפתיתים, הצפויים לעלות על המדפים בימים הקרובים. חלק מהמוצרים החדשים מתחרים ישירות באסם, המזוהה עם קטגוריות אלו.

לדברי ג'יל גמון, מנכ"ל סוגת, החברה פועלת לעשות שימוש במותג סוגת ליצירת יתרון תחרותי בעולמות שבהם החברה לא פעלה עד כה: "אנחנו מאוד חזקים בתחום הבישול בזכות האורז והקטניות, והחלטנו למתוח את המותג המזוהה עם מוצרי יסוד לתחומים חדשניים, ולתת באמצעותו פתרונות לצרכים הנוכחיים של הלקוחות. בקרוב נשיק גם שמרים שהותאמו במיוחד לקמח שאנחנו מייצרים, וכל אלו יאפשרו לצרכן להגיע בבית לתוצאות של קונדיטוריה מקצועית".

בסוגת פועלים עוד להיכנס לתחום תערובות העוגות להכנה מהירה בבית. גמון טוען כי רמת התערובות הקיימות כיום בישראל נמוכה: "תערובות האפייה שקיימות בשוק הן בינוניות מאוד ומורכבות מחומרי גלם ירודים. שדרוג חומרי הגלם בא לידי ביטוי במחיר המוצר, ולכן אנחנו פועלים כעת ליצירת נוסחה שתאפשר יצירת תערובת איכותית, מבלי שנידרש לגבות עבורה מחיר גבוה מהצרכן".

גמון מאשר כי המוצרים החדשים יאפשרו לסוגת להגדיל את מחזור המכירות ואת הרווחיות. "חובה על כל חברה להצדיק כלכלית את קיומה. אנחנו מפרנסים הרבה משפחות, והאחריות שלנו היא לשמור על העסק שלנו רווחי. עם זאת, זו אינה המטרה שלשמה יצאנו לדרך, אלא דווקא המחשבה על הצרכן. אנחנו מבקשים לתת לצרכן ערך מוסף ולמצוא עבורו פתרונות. דרך בצק הסוכר שיכול להוות כלי למשחק של הורים עם הילדים ודרך פתיתים לילדים בצורות ובאותיות, אנחנו גם מנסים להתחבר לדור הבא, כי הדור שגדל על סוגת כבר בבית אבות".

סדרת מוצרי בצק הסוכר כוללת ארבעה מארזים, שלהם מצורפים מתכונים והדגמות לשימוש במוצר. את המתכונים ניתן להוריד באמצעות ברקוד שעל האריזה.

תגיות