אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חדשניסט: צ'ייסר של בריאות

חדשניסט: צ'ייסר של בריאות

מה חדש: בקבוקון שמאפשר לקחת אומגה 3 בשוט. פתרון יקר יחסית לתוסף מזון

16.10.2013, 08:24 | גיל קליאן

אחד הטרנדים המובילים בעולם המזון הוא הפיכתו לבעל סגולות בריאותיות, אבל גם לטעים ונעים לצריכה. כחלק מהטרנד הזה הודיעה בסוף ספטמבר יצרנית תוספי המזון אושנס אומגה על הרחבת קו מוצרי האומגה 3 שלה והשקה של בקבוקונים בטעמי פירות, הכוללים את תוסף המזון.

מדובר בבקבוקונים המכילים מנה אחת, בדומה למוצרים כמו אקטימל. המוצר עושה שימוש בטכנולוגיה שפיתחה החברה כדי להחזיק תרכובות אומגה 3 (שהן למעשה שמן המופק מדגים) במצב שבו יהיו יציבות ונוחות לשתייה עם תוספי טעם - וכל זאת ללא קלוריות. המוצר נועד לייצר חלופה לכמוסות אומגה 3, שהן לא תמיד נוחות לבליעה, ויוצרות לעתים טעם לוואי של דגים.

אומגה 3 בשוט אומגה 3 בשוט אומגה 3 בשוט

המוצר מושק בכמה רשתות בארה"ב ומוצע למכירה באתר החברה, תמורת סכום לא נמוך של 1.5 דולר לבקבוקון. לשם השוואה, כמוסות אומגה 3 מתוצרת המותג הפרטי של קוסטקו מוצעות למכירה באינטרנט תמורת 2 סנט לכמוסה, כך שהפתרון החדש יקר פי 62.5 מהפתרון המסורתי של גלולת תוסף מזון. כמו תמיד בתעשיית המזון, על חדשנות ונוחות משלמים.

אתגר נוסף של החברה הוא צורת השיווק. החברה בחרה לשווק את המוצר כשוט של אומגה 3. שוק זה נשלט בארה"ב על ידי שוטים אחרים, בעיקר של תוספי אנרגיה, שפונים יותר לצעירים ופחות לקהל שוחרי הבריאות.

תגיות