אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ההסתדרות תשקיע 6.5 מיליון שקל בקמפיין שיעודד הקמת ועדי עובדים צילום: יובל חן

ההסתדרות תשקיע 6.5 מיליון שקל בקמפיין שיעודד הקמת ועדי עובדים

מובילת הקמפיין צפויה להיות צופית גרנט. הקמפיין ישודר בכל המדיה אך טרם נקבע מועד לתחילתו

21.10.2013, 18:50 | מיקי פלד

ההסתדרות תשקיע 6.5 מיליון שקל בקמפיין שיעודד הקמת ועדי עובדים. כפי שסוכם בין ההסתדרות לבין משרד הפרסום "לעומק התודעה".

 

מובילת הקמפיין צפויה להיות צופית גרנט, אולם טרם נחתם הסכם בין הצדדים. הקמפיין ישודר בכל המדיה, אך טרם נקבע מועד לתחילתו.

בתחילת השנה הודיע יו"ר ההסתדרות עופר עיני על כוונתו לערוך קמפיין שכזה לאור הנסיון המוצלח עם הקמת וועד העובדים בפלאפון.

עופר עיני. יוזם הקמפיין, צילום: אוראל כהן עופר עיני. יוזם הקמפיין | צילום: אוראל כהן עופר עיני. יוזם הקמפיין, צילום: אוראל כהן

בינואר השנה קבעו שופטי בית הדין הארצי לעבודה כי על הנהלת פלאפון אסור להתערב בשום צורה או להביע דעה כלשהי על ניסיון העובדים להקים ועד עובדים יציג במקום העבודה. מדובר בפסק דין עקרוני המשליך על כל המעסיקים הפרטיים במשק אשר במהלך הדיונים בבית הדין שקדמו לו לקחו חלק כל ארגוני המעסיקים ומומחים לדיני עבודה ואף היועץ המשפטי לממשלה.

תגיות

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
מי ירצה להתאגד יחד איתם אחרי מה שקרה בטבע?!
התקשורת הצליחה להשתיק את זה והסיפור כבר לא על סדר היום, אבל אף אחד עדיין לא הבטיח שלא יהיו מפוטרים. איפה הדאגה לעובדים? שלא תבינו לא נכון, אני בעד הרעיון של ועדי עובדים, אפילו בחברה שלנו הצטרפו לוועד של ההסתדרות הלאומית , אבל ההסתדרות הכללית איבדה את האמון שלה ממזמן
מוטי  |  22.10.13
לכל התגובות