צילום: יובל חן
ההסתדרות תשקיע 6.5 מיליון שקל בקמפיין שיעודד הקמת ועדי עובדים
מובילת הקמפיין צפויה להיות צופית גרנט. הקמפיין ישודר בכל המדיה אך טרם נקבע מועד לתחילתו
21.10.2013, 18:50 | מיקי פלד
ההסתדרות תשקיע 6.5 מיליון שקל בקמפיין שיעודד הקמת ועדי עובדים. כפי שסוכם בין ההסתדרות לבין משרד הפרסום "לעומק התודעה".
מובילת הקמפיין צפויה להיות צופית גרנט, אולם טרם נחתם הסכם בין הצדדים. הקמפיין ישודר בכל המדיה, אך טרם נקבע מועד לתחילתו. בתחילת השנה הודיע יו"ר ההסתדרות עופר עיני על כוונתו לערוך קמפיין שכזה לאור הנסיון המוצלח עם הקמת וועד העובדים בפלאפון.בינואר השנה קבעו שופטי בית הדין הארצי לעבודה כי על הנהלת פלאפון אסור להתערב בשום צורה או להביע דעה כלשהי על ניסיון העובדים להקים ועד עובדים יציג במקום העבודה. מדובר בפסק דין עקרוני המשליך על כל המעסיקים הפרטיים במשק אשר במהלך הדיונים בבית הדין שקדמו לו לקחו חלק כל ארגוני המעסיקים ומומחים לדיני עבודה ואף היועץ המשפטי לממשלה.
10 תגובות לכתיבת תגובה