אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סוכנות הפרסום האינטרנטית אדוסטר נכנסת לבורסת תל אביב צילום: עמית שעל

סוכנות הפרסום האינטרנטית אדוסטר נכנסת לבורסת תל אביב

הסוכנות השלימה את עסקת המיזוג עם השלד הבורסאי של מעריב, חודש לאחר שגייסה כ-1.1 מיליון שקל ממשקיעים פרטיים. תשנה את שמה לאלגומייזר

22.10.2013, 15:22 | ניר צליק

סוכנות הפרסום האינטרנטית אדוסטר השלימה את עסקת המיזוג עם השלד הבורסאי של מעריב. אדוסטר עוסקת במתן שירותי שיווק ופרסום אינטרנטיים, בפלטפורמת הפרסום של Adwords Google כשהשירות המוביל הוא הקמה וניהול של קמפיינים ממומנים באמצעות אלגוריתמים מתוחכמים שמפותחים בחברה. החברה צפויה לשנות את שמה לאלגומייזר.

לפני כחודש הודיעה החברה על גיוס כ-1.1 מיליון שקל ממשקיעים פרטיים, כאשר באסיפה אושר גיוס נוסף של כ-200 אלף שקל.

אדוסטר מפתחת תוכנה הבונה קמפיין פרסומי ומנטרת אותו באמצעות אלגוריתמים שמטרתו למקסם את יעילות הקמפיין. החברה מציינת כי האלגומייזר תהיה סוכנות פרסום אוטומטית במדיה האינטרנטית, שמטרתה למצב ולמתג בעלי עסקים ברשת, לגייס עבורם לקוחות ולהגדיל את הרווח מהלקוחות הקיימים שלהם.

פרסום ברשת (אילוסטרציה), צילום: shutterstock פרסום ברשת (אילוסטרציה) | צילום: shutterstock פרסום ברשת (אילוסטרציה), צילום: shutterstock

אדוסטר הוקמה על ידי הילה פז, בעלת ניסיון של 6 שנים בשיווק ובפיתוח תוכנות באינטרנט, אשר משמשת כסמנכ"ל פיתוח טכנולוגיה בחברה, ויחד איתה אביב ברקוביץ, יזם המתמחה בתחום האינטרנט, אשר משמש כמנכ"ל החברה.

תגיות