אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מקאן אריקסון יטפל בתקציב הפרסום של AIG צילום: עמית שעל

מקאן אריקסון יטפל בתקציב הפרסום של AIG

התקציב מוערך ב-25 מיליון שקל. זהו התקציב הרביעי מתוך חמישה אשר הוגשו בשנתיים האחרונות שמקאן זוכה בו

23.10.2013, 17:27 | כתב כלכליסט

ריצ ריצ'י הנטר ריצ

מקאן אריקסון יטפל בתקציב הפרסום של חברת הביטוח AIG, בהיקף של כ- 25 מיליון שקל. זהו התקציב הרביעי מתוך חמישה אשר הוגשו בשנתיים האחרונות שמקאן זוכה בו לצד התקציבים של אבן קיסר, סודה סטרים, תעשייה אווירית ו- IDE.

ריצ'י הנטר, מנכ"ל מקאן אריקסון: "אנו שמחים על הזכייה במכרז וגאים להיות שותפים של חברה דינמית ובינ"ל כמו AIG. במכרז הושם דגש מיוחד על אסטרטגיה וקריאטיב, ואני גאה בעבודה שעשינו. זכייה זו מצטרפת לרצף של מספר זכיות בתקציבים בין-לאומיים ואני בטוח שביחד עם הנהלת AIG נשיג פריצת דרך בעולם הביטוח הישיר".

תגיות