אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הכו את המומחים: גוגל השיקה את Helpouts, שירות טיפים בתשלום

הכו את המומחים: גוגל השיקה את Helpouts, שירות טיפים בתשלום

באמצעותו, תוכלו לחפש מומחים לפי נושאים שונים - מתיקון המחשב ועד בישול, נגינה וסטיילינג - ולקבל מהם עצות ושיעורים שלמים בווידאו. המחיר: מדולרים בודדים ועד 125 דולר ויותר

05.11.2013, 16:45 | עומר כביר
גוגל השיקה אמש (ב') שירות בשם Helpouts, שמאפשר לגולשים לנהל שיחות וידאו עם מומחים בנושאים שונים, ולקבל סיוע לבעיות שמטרידות אותם, תמורת תשלום. “המטרה שלנו פשוטה", נכתב בפוסט בבלוג הרשמי של החברה. “לעזור לאנשים לעזור זה לזה".

קראו עוד בכלכליסט

השירות מאפשר לגולש שנתקל בבעיה מסוימת - החל מתקלה במחשב ועד קושי בבישול מתכון מסובך - לאתר מומחה לפי תחומי עניין, כישורים, זמינות, מחיר, דירוגים וביקורות. לאחר שאותר יועץ מתאים, ניתן לפנות אליו לשיחה וידאו מיידית או לקבוע מועד לשיחה.

בנוסף, כל גולש המרגיש שיש לו ידע מספק בנושא מסוים יכול להירשם לאתר ולהציע את שירותיו, כאשר חברות כמו Sephora, One Medical או Rosetta Stone מאפשרות ליצור קשר עם מומחים מטעמן.

“מה אם לקבל עזרה עם תקלה במחשב, צינור דולף או בעיה בשיעורי בית היא במרחק לחיצת כפתור", נכתב בבלוג הרשמי. “מה אם היית יכולה להתחבר בזמן אמת לשיחת וידיאו עם מורה למוסיקה או מדריכת יוגה? מה אם מישהו בעלת ידע יכולה לסייע לך כשאתה ממש צריך את זה? Helpouts הוא דרך חדשה לתת ולקבל עזרה באמצעות שיחות וידאו. אנחנו רוצים להשתמש בנוחות וביעילות של הרשת כדי לאפשר לכולם, לא משנה איפה הם נמצאים או מה השעה שם, ליצור בקלות קשר עם מישהי שיכולה לעזור".

לקבל טיפים ושיעורים ברשת. גוגל Helpouts לקבל טיפים ושיעורים ברשת. גוגל Helpouts לקבל טיפים ושיעורים ברשת. גוגל Helpouts

בשלב זה יש בשירות מספר מוגבל של קטגוריות - אמנות ומוסיקה, מחשבים ואלקטרוניקה, בישול, חינוך וקריירה, אפנה ויופי, בריאות ובית וגן - אבל בגוגל מבטיחים שהמבחר עתיד לגדול במהרה. למשתמשים שחוששים לשלם (מחיר של סשן עזרה נע בין חינם, עבור בכמה דולרים בודדים ועד 125 דולר, וכמובן שיכול להגיע לסכומים גבוהים יותר) מציע גוגל החזר כספי מלא לגולשים שלא יהיו מרוצים מהעזרה שקיבלו.

השירות דומה ביסודו לגוגל Answers, שגם הוא אפשר לגולשים לקבל סיוע ממומחים, אך התבסס על העברת שאלות ותשובות בכתב. השירות לא זכה להצלחה ונסגר בסוף 2006. האם גורלו של הלפאאוטס יהיה טוב יותר? נחכה ונראה.

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
הדבר היחיד שיכול להחזיר את בלקברי היא התמקדות ומיתוג במה שהיא התחילה ממנו. אבטחה.
להציע שירותי תקשורת מאובטחים (ונוחים כמובן). יש מספר חברות בתחום אבל הייחוד והיתרון של בלקברי שעדיין קיים במידת מה (עם כי הולך ומתפוגג עם כל יום שעובר) הוא הכוח שלה והמיקום. שירותים אחרים שהרבה מהם נמצאים באמריקה מקבלים צווים סודיים והמפעילים שלהם נאלצים להתקופף (לא טעות כתיב) או לחדול (ע"ע LAVABIT והשירות השני), מדובר בשירותים קטנים וכאן הבעיה שלהם. בלקברי לעומת זאת יכולה למנף את הכוח שלה והימצאותה במדינה...פחות אגרסיבית (אם כי אני לא באמת יודע מה קורה בקנדה, אולי בעצם זה בסיס אף יותר גרוע) לאיסוף לקוחות שיכולים לסמוך עליה.
05.11.13