אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שעשועון ישראלי נמכר להפקה בברזיל ובארגנטינה צילום: אוראל כהן

שעשועון ישראלי נמכר להפקה בברזיל ובארגנטינה

הפורמט שפותח בלוטוס הפקות ונמכר להפקה ע"י "ארמוזה פורמטס" סובב סביב השאלות מה היה קורה אילו היית מזמין פיצה והשליח היה מתגלה כמנחה של שעשועון מוטרף במיוחד

06.11.2013, 14:13 | כתב כלכליסט
פורמט השעשועון "Special Delivery" (משלוח מיוחד), שפותח בלוטוס הפקות של אורי דיקשטיין, נמכר לאחרונה על ידי "ארמוזה פורמטס" להפקה בברזיל ובארגנטינה.

מדובר בשעשועון שיצרו רועי אבן טוב, גידי יהושע ואורי דיקשטיין, המבוסס על השאלות הבאות: מה היה קורה אילו היית מזמין פיצה, ושליח הפיצה שמגיע לביתך היה מתגלה כמנחה של שעשועון מוטרף במיוחד? ומה אם במקום הפיצה שהזמנת, תוצע לך פיצה מ"הגיהנום", כולל תוספות מיוחדות ולא ממש אכילות? עד כמה רחוק תהיה מוכן ללכת? ומה תהיה מוכן לאכול כדי לנצח? את הפיילוט של הפורמט מגיש מיכאל הנגבי.

אבי ארמוזה אבי ארמוזה אבי ארמוזה

הפורמט הוצג לראשונה בפסטיבל מיפ באפריל 2013. ולאחרונה עלתה גרסה של השעשועון באורוגוואי.  

בתוך כך, במסגרת פסטיבל מיפ, הציגה לוטוס הפקות עוד שלושה פורמטים שפותחו בחברה במטרה להיות משווקים בעולם: הראשון הוא "Can you face it", פורמט דוקו-ריאליטי במסגרתו אנשים שקרובים למשתתף אומרים לו מה מפריע להם אצלו, והוא נלקח לטיפול בנוגע לשלושה נושאים שעלו מהאנשים שסביבו (את הפיילוט מגישה עדן הראל). השני הוא השעשועון "טוס מפה" המלווה חמישה זוגות העולים על אוטובוס תיירים לכיוון שדה התעופה במטרה לזכות בחופשה בחו"ל (את הפורמט הגיש בפיילוט טל ברמן, אשר גם שותף להפקתו).

פורמט נוסף הוא "Wisdom of the crowd"("חוכמת ההמונים"), שעשועון ידע, המבוסס על רעיון "חכמת ההמונים" הגורס ששקלול התשובות שתפיק קבוצה גדולה של אנשים שאינם מתואמים ביניהם יהיה כמעט תמיד מדויק יותר מהתשובה הטובה והמלומדת שיפיק מומחה עצמאי.

תגיות