אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הפנים החדשות של אקספלורר: נערה קסומה שלוחמת ברובוטים

הפנים החדשות של אקספלורר: נערה קסומה שלוחמת ברובוטים

קמפיין חדש של מיקרוסופט לדפדפן השנוי במחלוקת מתבסס על עמוד פייסבוק וסרטון אנימה מרשים. מככבת בו אינורי אייזאווה, נערה בעלת כוחות על שהיא "האישיות החדשה של אקספלורר"

07.11.2013, 12:03 | ניצן סדן

דפדפן האקספלורר הוא אחד המותגים המזוהים ביותר עם מיקרוסופט מזה שנים רבות. ואולם, בגלל שגרסאותיו הישנות היו איטיות, מסורבלות, לא נוחות, משופעות בבאגים ופרצות אבטחה - כנראה שזהו אחד ממותגי התוכנה הפחות פופולריים בעולם.

קראו עוד בכלכליסט

קמפיין חדש שהעלתה מיקרוסופט אמש (ד') מלביש את המותג הנושן בחליפה ססגונית במיוחד שמקורה בעולם האנימציה היפנית - האנימה. ולא רק אנימה, אלא בז'אנר המאהו שוג'ו - הנערה הקסומה.

 

 

הסוגה מתמקדת בדמויות של נערות בעלות כוחות על קיצוניים מסוגים שונים. זו של מיקרוסופט נקראת אינורי אייזאווה והיא מוצגת בעמוד פייסבוק ייעודי כ"האישיות של אקספלורר 11".

בעמוד היא פונה לקהל ומספרת על עצמה: "כשהייתי צעירה יותר, הייתי מגושמת, איטית ומוזרה. ואולם, כמו בסיפור על הברווזון המכוער, אנשים אומרים לי שממש התבגרתי והשתניתי עם השנים. אני מרגישה בטוחה ביכולותיה עכשיו ואני משתוקקת להראות לכם מה אני יכולה לעשות".

עמוד הפייסבוק של הקמפיין החדש עמוד הפייסבוק של הקמפיין החדש עמוד הפייסבוק של הקמפיין החדש

בעמוד מוקם לינק להורדת "גרסת אינורי לאקספלורר", שנראה כמו מתיחת פנים חביבה מאוד; הדמות נראית עצובה או ממורמרת כשלא מוכנים להוריד את הגרסה שלה.

בניגוד לקמפיינים האחרונים של מיקרוסופט, זה נראה כמו כיוון חדש ורענן, שאולי יוכל לקנות לה קהל צעיר - כזה שלא מכיר את מגרעות הדורות הקודמים של הדפדפן ואין לו רגשות אלו או אחרים כלפי הדפדפן בו משתממש. בסרטון נלחמת אינורי ברובוטים שאמורים לייצג ככל הנראה נוזקות ואיומי אבטחה. אם לשפוט לפי הקו הלוחמני שמאפיין קמפיינים קודמים כמו Scroogled, כנראה שבעתיד היא תילחם גם בגוגל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות