אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גוגל מודה: אנו בונים חנויות צפות בסן פרנסיסקו ובפורטלנד צילום: רויטרס

גוגל מודה: אנו בונים חנויות צפות בסן פרנסיסקו ובפורטלנד

זאת, לאחר שכלי תקשורת חשפו כי אסדות גדולות שנבנות בארה"ב שייכות לענקית האינטרנט. החברה מתייחסת אל האסדות כאל "מרכזי חוויה צפים" בהם יוכלו לקוחות להתנסות במוצרים חדשים כגוגל גלאס

07.11.2013, 17:53 | הראל עילם
אחרי שבועות של דיווחים ושמועות בנושא, גוגל שחררה אמש (ד') הודעה רשמית המאשרת כי האסדות המסתוריות במפרץ סן פרנסיסקו ומול חופי מיין הן אכן שלה. לפי החברה, מדובר ב"מרכז חוויה שט", שבו לקוחות יוכלו להתנסות ולהכיר את המוצרים החדשים והטכנולוגיה של גוגל, או במילים אחרות - חנות.

קראו עוד בכלכליסט

לפני כשבועיים, KPIX, תחנת טלוויזיה בסן פרנסיסקו, ניסתה לחשוף את אחת התעלומות המקומיות הגדולות ביותר. מיליוני תושבים יכלו להבחין במבנה ענק בגובה ארבע קומות שנבנה על אסדה ב-Treasure Island, אי מלאכותי באמצע הגשר שחוצה את המפרץ. לפני כשבוע נמצאה אסדה זהה מול חופי פורטלנד במיין.

האסדה שבונה גוגל: חנות צפה, צילום: רויטרס האסדה שבונה גוגל: חנות צפה | צילום: רויטרס האסדה שבונה גוגל: חנות צפה, צילום: רויטרס

עשרות העובדים במקום אמרו כי הם אינם יודעים על מה הם עובדים, והפקידים הממשלתיים שהורשו להכנס למתחם - כולל בכירים במשמר החופים ובמשרד הבטיחות הקליפורני - הוחתמו על הסכמי סודיות. KPIX טענה כי מדובר בפרויקט של גוגל, שנועד להיות כמעין חנות צפה שתמכור את המשקפים החכמים גוגל גלאס. עד אז, הטענות העיקשות ביותר טענו כי מדובר בחוות שרתים ניידת, טכנולוגיה שגוגל עובדת עליה מזה מספר שנים.

כעת גוגל שחררה גוגל תגובה רשמית: "למרות שמדובר בפרויקט שנמצא עדיין בהתחלתו ודברים יכולים להשתנות, אנו מצפים להשתמש באסדות כשטח אינטראקטיבי בו אנשים יוכלו ללמוד על טכנולוגיה חדשה". בכנס המפתחים השנתי של גוגל, I/O, מנכ"ל גוגל לארי פייג' נגע בנושא ואמר כי הוא מעוניין להקים מקום בו אנשים יוכלו ללמוד על טכנולוגיה, מכיוון ש"אנשים מפחדים משינוי".

תגיות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
ל2 - אחרי שעשו מסטיב ג'ובס אל, למה לא בעצם?
גוגל היא דת וסטיב ג'ובס הוא האלוהים שלה.. נראה לי רעיון נהדר. רק שיש בעיה קטנה, גוגל פיתחו את האנדרואיד.. אולי זה מפתח למיתולוגיה שבה האל (ג'ובס) ומלאכיו (מקימי פייסבוק, טוויטר, גוגל) הם אלו שהולים להשליט את דת הזומבים שממלאים את עצמם במידע עכשווי ופרסומות, וכמובן באפליקציות שאומרות להם מה לעשות ומה לומר דרך אמצעים טכנולוגיים שמוכרים להם באדיקות...
אבנר , כפר סבא  |  07.11.13
לכל התגובות