אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קנדי קראש שובר שיאים: הגיע לחצי מיליארד התקנות

קנדי קראש שובר שיאים: הגיע לחצי מיליארד התקנות

שחקן ממוצע על גבי האייפון מוציא על המשחק 3 דולרים מדי חודש. קינג, מפתחת המשחק, יוצאת להנפקה על פי שווי שוק של 7 מיליארד דולר

17.11.2013, 11:24 | נמרוד צוק

להיט הקז'ואל "קנדי קראש סאגה" שבר עוד שיא והגיע בסוף השבוע לחצי מיליארד משתמשים - כולל כאלה שהורידו אותו ל-iOS, אנדרואיד או כאפליקציית פייסבוק דיווחה בסוף השבוע מפתחת המשחק, חברת קינג, שעומדת לצאת בחודשים הקרובים להנפקה. אנליסטים מעריכים כי השווי המוערך לחברה בהנפקה ינוע בין 5 עד 7 מיליארד דולר.

קראו עוד בכלכליסט

על פי נתוני החברה, עד היום הריצו חצי מיליארד השחקנים כ-150 מיליארד משחקים בסך הכל, כלומר כל שחקן שיחק בקנדי קראש בממוצע כ-300 פעמים. בנוסף, יותר מ-4% מכל משתמשי פייסבוק שיחק בו לפחות פעם אחת דרך הרשת החברתית הגדולה בעולם.

קנדי קראש - משחק הפייסבוק והסלולר הפופולרי ביותר בעולם קנדי קראש - משחק הפייסבוק והסלולר הפופולרי ביותר בעולם קנדי קראש - משחק הפייסבוק והסלולר הפופולרי ביותר בעולם

המשחק בנוי על העקרון המוכר של יצירת שורות של כדורים באותו הצבע כדי לסלק אותן מהלוח, שמוכר מקלאסיקות כגון Bejewled. אחד החידושים בו שעזרו להגדלת התפוצה הוירואלית שלו היא מכניקת משחק של "בקשות חיים", המאפשרת למשתמש לפנות לחברים ולבקש שישלחו פסילות נוספות שיאפשרו להמשיך ולשחק. השלב בו מרבית המשתמשים נתקעים ונאלצים לפנות לחבריהם, פרסמה החברה, הוא שלב 65 הידוע לשמצה.

נתונים נוספים שפרסמה החברה מראים כי 61% ממשתמשי המשחק בבריטניה משחקים בו בדרכם לעבודה ברכבת, בשעה כ-78% ממשתמשיו בארה"ב משחקים תוך כדי צפיה בטלוויזיה. שעות השיא של המשחק מבחינת מספר המשתמשים הן בין שש לתשע בערב, ובמהלך ימי ראשון.

קינג הופכת למלכת התעשייה

קנדי קראש סאגה יצא לשוק באפריל 2012 בגרסת הפייסבוק. במרץ 2013 הוא עקף את פארמוויל 2 של זינגה וכבש את משבצת משחק הפייסבוק הפופולרי ביותר, עם 46 מליון משתמשים בחודש. היום למשחק יש מעל מאה מיליון שחקנים פעילים בפייסבוק, וקינג היא מפתחת האפליקציה המובילה והגדולה ביותר ברשת החברתית.

ההצלחה של המשחק אינו רק על גבי פייסבוק - המשחק נמצא כיום במקום הרביעי ברשימת האפליקציות החינמיות הפופולריות ביותר בגוגל פליי, אחרי וואטסאפ, פייסבוק ו-Waze, ובמקום הראשון ברשימת האפליקציות המכניסות ביותר בחנויות האפליקציות של גוגל ואפל. ביולי האחרון שיחקו בגרסת ה-iOS כ-6.7 מליון משתמשים, שהכניסו לחברה כ-633 אלף דולר ליום, על פי נתוני ThinkGaming.

קינג הודיעה כי תציין את אבן הדרך המשמעותית שעברה - חצי מיליארד שחקנים - על ידי פיתוח והפצה של תכנים ומתנות מיוחדות שיוצעו בעולם המשחק. המשחק ניתן להורדה בחינם אבל מאפשר רכישת תכנים נוספים מעבר לחבילת הבסיס.

תגיות