אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רבוע כחול השיקה את הסניף הראשון של רשת הדיסקאונט You

רבוע כחול השיקה את הסניף הראשון של רשת הדיסקאונט You

הסניף הושק בראש העין. מהשבועות הקרובים יוסבו בהדרגה סניפי מגה בול למותג החדש. מנכ"ל מגה: "בכוונתנו לבסס מחדש עם הצרכנים שלנו מערכת יחסים כנה אמיתית ושיתופית"

19.11.2013, 12:15 | נורית קדוש

בהמשך לחשיפת "כלכליסט", השיקה רבוע כחול את רשת הדיסקאונט You. הרשת מתחייבת למחיר הנמוך ביותר ולזיכוי לקוחות שימצאו את סל הקניות ברשת אחרת במחיר נמוך יותר. בהמשך מתחייבת הרשת לשתף לקוחותיה ברווחים. הוזלת המחירים תתאפשר בעקבות צמצום מגוון המוצרים בחנות, ביטול מבצעי הקופה ומוצרי האימפלס כמו חטיפים ושתיה בסמוך לקופות מגה.

היום (ג') הושק הסניף הראשון של הרשת באזור התעשייה פארק אפק בראש העין. החל מהשבועות הקרובים יוסבו בהדרגה סניפי מגה בול למותג החדש, כאשר בשלב הראשון שיושלם עד סוף שנת 2014, צפויה רשת You לכלול כ-20-30 סניפים. בהתאם להתפתחות הרשת ולתגובות הצרכנים תתקבל ההחלטה לגבי המשך פיתוח הפורמט. מיקומי הרשת נבחרו בקפידה, באזורים אסטרטגיים ואטרקטיביים ובמוקדי התחרות הקיימים כיום בענף.

מוטי קרן, מנכ"ל מגה מוטי קרן, מנכ"ל מגה מוטי קרן, מנכ"ל מגה

לדברי מוטי קרן מנכ"ל מגה קמעונאות: "רשת You מביאה בשורה צרכנית ייחודית, המציעה למאות אלפי משפחות בישראל דרך חדשה ליהנות מסל קניות זול, בלי להתפשר על האיכות וטיב המוצרים". לדבריו, מודל זה יצא אל הפועל, "לאחר חקירה עמוקה של צרכי הלקוחות שמעבר למחירים זולים מחפשים ערך מוסף ומענה לצרכים שלהם".

קרן הצהיר כי "בכוונתנו לבסס מחדש עם הצרכנים שלנו מערכת יחסים כנה אמיתית ושיתופית כאשר רצונותיהם והעדפותיהם יוצבו במרכז". עוד הוסיף כי מודל זה יכול לצאת את הפועל, "בזכות ההיסטוריה שלנו והאידיאולוגיה הקופרטיבית שלנו כרשת הריבוע הכחול, הרשת שהוקמה בשנת 1937 והמציאה את הקמעונאות במדינת ישראל".

מגוון המוצרים בחנויות יתמקד בעיקר במוצרי מזון ומכולת לצד מוצרי טריות, הכוללים דוכני פירות וירקות, מעדניות בשר ועוף, גבינות ודגים. המטרה היא להציע לצרכנים את המוצרים הפופולריים ביותר, המאופיינים בביקוש וצריכה גבוהה, במחיר נמוך ביחס למחיר ברשתות מתחרות. בכל קטגוריה ימכרו מספר מוצרים כולל מוצרי המותג הפרטי שימותג תחת השם You. המיקוד במגוון בא לידי ביטוי בצמצום קטגוריות כגון כלי בית וקוסמטיקה, שתפסו עד עתה שטחי מדף גדולים בחנויות הרשת.

מבצעי החנות יוצגו באופן מרוכז ב"שדרת המבצעים" על גבי במות מיוחדות לנוחות הקנייה, החוסכת את החיפוש אחר כל מבצע בנפרד.

במקביל יועמקו המבצעים המיועדים לחברי מועדון ולחברי מועדון האשראי..בהמשך יתווספו הצעות ערך ייחודיות נוספות ללקוחות המועדון כחלק מהאסטרטגיה החדשה, שיהוו את הצעת הערך הטובה ביותר שקיימת היום לסל הצריכה השוטף של הלקוחות.

שותפות עם הצרכנים

אחת מהייחודיות של הרשת החדשה היא התחייבות לשותפות הלקוחות בניהול הרשת. הרשת שהושקה תחת הסלוגן " הכוח ביידים שלכם" הושקה מתוך אמונה כי בעת הזאת לצרכנים יש את היכולת והרצון להשפיע באופן משמעותי על הנעשה סביבם.

בשלב ראשון, השותפות תבוא לידי ביטוי ביכולת של הצרכנים לקחת חלק פעיל בבחירת מגוון המוצרים והמבצעים שיוצעו ברשת.עם התרחבות הרשת, תועצם שותפות זו כך שלקוחות הרשת יהיו מעורבים יותר ותהיה להם השפעה על אופי השירות וניהול הרשת על כל מאפייניה. עם התפתחות הרשת שותפות זו תבוא לידי ביטוי גם בשותפות ברווחים. בכל סניף תוצב עמדת שביעות רצון ייעודית בה הלקוחות יוכלו להביע את רצונותיהם, יעלו נושאים לשיפור,יבחרו מוצרים שלא קיימים במגוון וכדומה.

רשת מגה קמעונאות מקבוצת "אלון רבוע כחול" הינה רשת המזון השנייה בגודלה בישראל. מחזור המכירות של החברה עמד ב-2012 על כ-6.5 מיליארד שקל. הרשת מפעילה 213 סניפי סופרמרקט, בשטח כולל של 366,100 מ"ר לפי החלוקה: "מגה בעיר"- 120 סניפים, "מגה בול"- 66סניפים, "זול בשפע"- 15 סניפים, ו- "עדן טבע מרקט"- 21 סניפים, מתוכם 9 סניפי עדן בתוך מגה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות