אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פדקס תפצה כחצי מיליון לקוחות על תמחור גבוה צילום: יונתן קסלר

פדקס תפצה כחצי מיליון לקוחות על תמחור גבוה

בעקבות תביעה נקנסה חברת השילוח ב־16.5 מיליון דולר לאחר שגבתה סכום הגבוה ב־3 דולר לחבילה

23.11.2013, 18:48 | סוכנויות הידיעות

חברת השילוח הבינלאומית פדקס תשלם קנס בגובה 16.5 מיליון דולר כדי ליישב תביעה, ולפיה היא גבתה בשיטתיות תעריפים גבוהים מדי מלקוחות עסקיים, על כך מדווח "הוול סטריט ג'ורנל".

התביעה הייצוגית, שהדיון בה נמשך כמעט שלוש שנים, האשימה את פדקס בכך שגבתה מהלקוחות העסקיים והממשלתיים סכומים של עד 3 דולר יותר למשלוח לאורך כמה וכמה שנים. זאת בשל ביצוע שיערוך מחיר לפי תעריפי כתובות מגורים רגילות.

לפי תנאי ההסכם, פדקס תשלם 16.5 מיליון דולר במזומן כדי לפצות כ־475 אלף לקוחות. כמו כן, היא תידרש להוצאה של 5 מיליון דולר נוספים שישמשו בין השאר לעדכון בסיס הנתונים שלה כדי להימנע מתמחור שגוי בעתיד.

"אנחנו מייחסים חשיבות רבה ליחסינו עם הלקוחות שלנו והיחסים הללו נמצאים בבסיס הפעילות שלנו", אמר בן האנט, דובר פדקס, בהודעה רשמית. "הסכמנו להסדר בנושא כדי להימנע מהעלות ומאי־הוודאות הכרוכות בהמשך ההליך המשפטי", הוסיף.

לפי התביעה, פדקס "ידעה במשך שנים כי גבתה עלויות נוספות על משלוחים שלא נועדו לכתובות מגורים". הנפגעים כללו את פירמות הפרקליטים שהגישו את התביעה וכן את משרד ההגירה, בנק אוף אמריקה וחברת האשראי של טויוטה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות