אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נא להשאר חגורים עד לעצירת הנשר בהוביטון

PLAY

נא להשאר חגורים עד לעצירת הנשר בהוביטון

תורין ורדאגסט רוצים שתבואו לניו זילנד, דוקטור מי ינצח, אף אחד לא רוצה אותך בתמונה זאק בראף, ההמחשה הטובה ביותר ללמה מכוניות הורסות את העולם ולמה זה לא מנומס להצביע על מטוסים

24.11.2013, 17:19 | נמרוד צוק

1. גנדאלף איירליינס

מלבד פיטר ג'קסון והאולפנים שהפיקו את סרטי "ההוביט" ו"שר הטבעות", המרוויחה הגדולה מהסרטים היא ניו זילנד, שזכתה לבאזז לא נגמר על תקן הגרסה עכשווית של הארץ התיכונה. עכשיו אייר ניו זילנד מקדמת את עצמה עכשיו בתור חברת התעופה המגניבה ביותר עלי אדמות: זו ששוכרת אלפיות בתור דיילות, קוסמים שיכוונו את המטוסים בהמראה, מחזיקה גמדים בתור טייסים ומוצאת ערימות של מטבעות זהב אצל הנוסעים בשיקוף. אותנו זה שכנע. איך אפשר שלא, עם קולו של סילבסטר מקוי ברקע, הדוקטור המריר ביותר בגליפריי?

2. משחקי הטארדיס

מה הייתם מקבלים אם הייתם מערבבים בין אפיזודת היובל המדוברת (והמצויינת) של דוקטור הו למשחקי הרעב? המאשאפ ההיסטרי והמבריק הבא מדגים. עכשיו רק נותר לראות האם הדוקטור האהוב עליכם באמת יזכה.

3. ועתה, החתן ינשק את הכלה

הזוג הטרי מגרמניה, ורנה ומיכאל, רצו להצטלם במרכז טיימס סקוור בירח הדבש שלהם – לא בדיוק הרעיון הכי מקורי בעולם. למזלם (או לרעתם, תלוי בדעתכם על סקראבס), ברגע הצילום השחקן זאק בראף בדיוק חצה את הכביש ועשה להם פוטובומבינג משעשע. כפיצוי, הוא אחר כך גם שיתף את התמונה עם מיליון ו-300 אלף עוקביו.

מה אתה עושה שם זאק? קישטה מה אתה עושה שם זאק? קישטה מה אתה עושה שם זאק? קישטה

4. האנטומיה של הפקק

כמה מקום אנחנו תופסים במרחב בתור הולכי רגל, או בזמן ישיבה באוטובוס, רכבת או ברכב פרטי? אנימציית הגיף הבאה מדגימה בצורה מושלמת למה עדיף להשאיר את האוטו בבית, ולמה אנחנו חייבים - כתרבות וכגזע - לשנות גישה, ודחוף.

ועכשיו, תתחפשו למכונית ועכשיו, תתחפשו למכונית ועכשיו, תתחפשו למכונית

5. זה ציפור? זה מטוס? לא, זו פרסומת של בריטיש איירווייז

מעטות הפרסומות שמצליחות להיות יצירתיות באופן שמצליח ללכוד את תשומת הלב של הצופה ולגרום לו לחבב את החברה העומדת מאחורי הפרסומת - וזו של בריטיש איירווייז, שמוצגת על שלטים דיגיטליים בבריטניה, מצליחה לעשות את זה בצורה מושלמת. בשלטים שפיזרה החברה סביב שדות התעופה במדינה, אפשר לראות דמות של ילד שקמה ומצביעה על המטוסים הנוחתים או ממריאים בעולם האמיתי, כאשר ליד הדמות מופיע מידע על היעד או המוצא של כל טיסה. המסר שמועבר בסוף הפרסומת - "יותר טיסות ליותר יעדים" - נוחת באלגנטיות בתודעת הצופים. הסרטון הבא ממחיש זאת בצורה נהדרת.

תגיות