אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ארומה ישראל מוזילה מוצרים נוספים צילום: חיים צח

ארומה ישראל מוזילה מוצרים נוספים

בתפריט החורף של הרשת שיושק בתוך שבועיים, יוזלו חלק מהכריכים ב-5%-17%, ומחירי משקאות קפה ותה יופחתו ב-11%-20%

27.11.2013, 16:10 | אורנה יפת

ארומה ישראל ממשיכה במהלך של הורדת מחירים. אמנם ברשת אומרים כי לא מדובר בתגובה להמשך ההתרחבות של קופיקס, אבל לא ניתן להתעלם מכך שאתמול הושק הסניף השלישי של קופיקס בתל אביב והיא עתידה לפתוח סניפים נוספים בקרוב גם מחוץ לעיר תל אביב, ובין היתר בערים בהן פועלת ארומה ישראל.  

קראו עוד בכלכליסט

כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", ארומה ישראל מבצעת את המהלך אותו הבטיחה להורדת מחירים של כריכים. בתפריט החורף שיושק תוך שבועיים, יוזלו חלק ממחירי הכריכים בכ-5%-17% וכן יוזלו משקאות קפה ותה ב-11%-20%.

סניף של ארומה, צילום: חיים צח סניף של ארומה | צילום: חיים צח סניף של ארומה, צילום: חיים צח

במסגרת המהלך הכריכים הקלאסיים שמחירם כיום עומד על 12 שקלים לחצי כריך ו-19 שקלים לכריך שלם, יוזלו ל-10 שקלים (ירידה של 17%) ו-18 שקלים (הוזלה של כ-5%), בהתאמה. הכריכים שיוזלו הם כריך יווני (כריך חדש שייכנס לתפריט החורף ויחליף את הכריך פסטרמה וגבינת שמנת שנמכרו באותו המחיר – א"י), כריך גבינה צהובה וכריך סלט ביצים.

בנוסף, תוריד רשת בתי הקפה הנחשבת לרשת הגדולה, את מחירם של משקאות קפה נוספים, בכוס לקחת ולא בישיבה, מלבד הקפוצ'ינו שהוזל לפני כחודש וכן את המחיר של כוס תה. כך אספרסו לקחת יעלה 7 שקלים במקום 8 שקלים - הוזלה של 12.5%, אספרסו כפול לקחת יעלה 8 שקלים במקום 10 שקלים – הוזלה של 20%, אמריקנו יתומחר ב-8 שקלים במקום 10 שקלים – הוזלה של 20%, קפה שחור יעלה 7 שקלים במקום 8 שקלים – הוזלה של 12.5% וכוס תה תעלה 8 שקלים במקום 9 שקלים – הוזלה של 11%. בנוסף, לקוחות חוזרים של הרשת שמשתמשים בכרטיס ארומה קארד זוכים להנחה נוספת של 10% על מחירי המחירון וכך כוס קפוצ'ינו רגיל שנרכשת בכרטיס עולה למשעה 7.20 שקלים.

ההוזלות הנוכחיות מצטרפות להוזלה שביצעה הרשת במחיר הקפוצ'ינו לקחת במחצית חודש שעבר, כאשר מחיר הקפוצ'ינו לקחת ירד מ-11 ל-8 שקלים וקפוצ'ינו הגדול לקחת הוזל מ-13 שקלים ל-12 שקלים.

לדברי דני מישל, סמנכ"ל הכספים של הרשת, "ראינו את ההשפעות מהלך ההוזלה של הקפוצ'ינו לקחת וגילינו שזה מהלך נכון. יש עליה משמעותית בכמות כוסות הקפה שנמכרות מאז ההוזלה במחצית אוקטובר. בחודש נובמבר הייתה עליה של 24% במכירת כוסות הקפוצ'ינו. אמנם המכירות הכספיות עלו הרבה פחות, ב-6%, אך סך הכל המכירות הכלליות עלו".

"ההשפעות של הפחתת הקפוצ'ינו הפתיעו אותנו", הוסיף מישל. "חשבנו שזה מהלך נכון אבל לא חשבנו שההשפעה תהיה עד כדי כך קיצונית. אנחנו חושבים שזה יותר נכון למכור במחירים האלה".

תגיות