אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המפיצה של הזבלונים קיבלה את הזיכיון על מוצרי המונדיאל צילום: אוראל כהן

המפיצה של הזבלונים קיבלה את הזיכיון על מוצרי המונדיאל

עבור הזיכיון נדרשת חברת מוצרי הילדים PMI לשלם לפיפ"א תמלוגים בגובה 12% מכלל מכירות מוצרי המונדיאל בישראל. מנכ"ל החברה מצפה למכירות של 30 מיליון שקל

05.12.2013, 08:45 | אורנה יפת

חברת מוצרי הילדים PMI, המפיצה בין היתר את הזבלונים, קיבלה מהתאחדות הכדורגל הבינלאומי פיפ"א את הזיכיון להפצת מוצרי המונדיאל בישראל. עבור הזיכיון שילמה PMI מקדמה של 50 אלף דולר, ועל פי ההסכם היא נדרשת לשלם לפיפ"א תמלוגים בגובה 12% מכלל מכירות מוצרי המונדיאל בישראל.

דקל. מצפים למכירות של 30 מיליון שקל, צילום: אוראל כהן דקל. מצפים למכירות של 30 מיליון שקל | צילום: אוראל כהן דקל. מצפים למכירות של 30 מיליון שקל, צילום: אוראל כהן

משחקי המונדיאל ייערכו בשנה הבאה בברזיל. לדברי בועז דקל, הבעלים והמנכ"ל של PMI, "מדובר בפעם הראשונה שבה פיפ"א מעניקה זיכיון לחברה אחת בישראל שתטפל בכל 300 מוצרי המסחור של המונדיאל. תמיד זה חולק בין כמה חברות וכל אחת מהן קיבלה זיכיון למוצר אחר".

דקל מצפה ל"מכירות של 30 מיליון שקל ממוצרי המונדיאל בארץ". לדבריו, החברה כבר חתמה על הסכמים מסחריים ראשונים עם כמה חברות שימכרו את מוצרי המונדיאל הממותגים בארץ. בין היתר, מדובר ברשת מקדונלד'ס שבה יימכרו כדורי רגל ממותגי המונדיאל; בנסטלה שתשווק ארטיקים עם בובות קטנות לאיסוף של שחקני נבחרות הכדורגל שישתתפו במשחקים; ובנביעות שתמתג את שישיות המים המינרליים שלה בבקבוקים האישיים ברוח המונדיאל.

הקשר של PMI לכדורגל הוא רב־שנים, וב־17 השנים האחרונות היא מפיקה את אלבום איסוף המדבקות הפופולרי סופרגול.

תגיות