אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
10% ממשתמשי האייפון שדרגו את מכשירם לאייפון 5S

10% ממשתמשי האייפון שדרגו את מכשירם לאייפון 5S

לפי נתוני חברת מחקר, מכשיר הדגל של אפל אומץ בחום על ידי משתמשי אפל - בקצב מהיר פי כמה משל קודמו, האייפון 5. קצב האימוץ של האייפון 5C המוזל עומד על כשליש מזה של מכשיר הדגל

10.12.2013, 17:40 | נמרוד צוק
על אף החששות המוקדמים מצד אנליסטים ומשקיעים למכירות איטיות, האייפון 5S נמכר בקצב משביע רצון עבור אפל. על פי נתוני חברת המחקר Mixpanel, היקף החדירה של הדגם החדש חצה אתמול  את רף ה-10% מכלל משתמשי האייפון בעולם.

קראו עוד בכלכליסט

על פי נתוני החברה, שמופקים באמצעות מעקב אחר נתוני הגלישה הסלולרית של עשרות מיליוני משתמשים, קצב האימוץ של האייפון 5S נע בין 0.75% ל-1% מכלל משתמשי האייפון שעוברים אליו מדי שבוע, לעומת קצב של 0.25%-0.5% בלבד במקרה של האייפון 5.

פופולרי במיוחד. אייפון 5S פופולרי במיוחד. אייפון 5S פופולרי במיוחד. אייפון 5S

קצב האימוץ של האייפון 5C עומד על שליש בלבד מזה של האייפון 5S, אבל עדיין מדובר בנתונים טובים יותר ממרבית התחזיות. "האייפון 5C עושה עבודה סבירה בהשתלטות על שכבת הביניים של שוק הסמארטפונים", אמר מנכ"ל Mixpanel סוהייל דושי, בהתייחס לנתונים.

נתונים אלה הם בשורה טובה לאפל, שעל פי דיווחים קודמים התקשתה לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים לרכוש את הדגם הזול יותר (549 דולר בארה"ב, 100 דולר פחות מה-5S) ובעל העיצוב הצבעוני, ואף סגרה את אחד מקווי הייצור שלו בשל הביקוש הנמוך.

בשבוע שעבר הודיעה אפל על חתימת חוזה להפצת מוצריה ברשת צ'יינה מובייל, רשת הסלולר הגדולה בסין - צעד בעל משמעות אדירה עבור החברה, שעד כה לא זכתה לתפוצה גבוהה בשוק הסיני בשל מחירי המכשירים הגבוהים והיעדר חוזי הפצה עם חברות סלולר מקומיות.

תגיות